کد خبر: ۲۱۳۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۵ مهر ۱۳۹۰

عليرضا دبير عضو هيئت رئيسه شوراي شهر تهران تأييد كرد كه شركت وابسته به شهرداري كه روزنامه ايران آن را به اختلال در بازار سكه متهم كرده بود، 2.5 ميليارد تومان سكه از بانك مركزي و بانك كارشگايي خريده است.

نایب رئیس شورای شهر از مطرح کردن موضوع اختلال در بازار طلا و سکه توسط شرکت جهان در روزنامه ایران گلایه کرد و گفت: ما موضوع را بررسی کرده‌ایم اما اصل مطلب اینگونه نبوده و این اتهام خلاف واقع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بیادی در جلسه صبح سه شنبه شورای شهر تهران افزود: متاسفانه اخیرا جوسازیهایی علیه مدیریت شهری در برخی از روزنامه ها شروع شده است.

وی افزود: شورا از مدیریت شهری جدا نیست و اگر تخلفی نیز مطرح شده باشد همه ما باید پاسخگو باشیم و ما حاضریم سردبیر این روزنامه مدارک خود را ارائه دهد و این شرکت نیز پاسخ های خود را در شورا مطرح کند آن وقت قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی کند و همانند هزار میلیارد تومان اختلاس تعیین تکلیفش نامشخص نباشد.

علیرضا دبیر عضو هیئت رئیسه شورای شهر نیز با بیان اینکه همه ما خاطرات خوشی از روزنامه ایران داریم، گفت: اسم این روزنامه مقدس است اما اینکه اتهامی را به نهادی که 50 هزار پرسنل دارد وارد کنند صحیح نیست.

وی ادامه داد: من موضوع را پیگیری کرده ام و خرید سکه ها به میزان 2.5 میلیارد بوده که به طور مستقیم از بانک مرکزی و بانک کارگشا خریداری شده است و گمان نکنم اقتصاد ما آنقدر ضعیف باشد که با این رقم دچار نوسان شود.

دبیر گفت: چنین بحث هایی، بحث های حاشیه ای است و هر چه به سمت آرامش رویم به نفع همه ما است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها