کد خبر: ۲۱۴۱۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم فرانسوي پيشين تيم وست‌برومويچ که به دليل انجام يک حرکت جنجالي از اين تيم اخراج شد، به ستاره پيشين تيم فوتبال بارسلونا در ليگ دسته اول برزيل ملحق شد.
نيکلا آنلکا، مهاجم 35 ساله پيشين تيم چلسي که ماه گذشته به دليل انجام يک حرکت ضديهودي از تيم وست‌برومويچ اخراج شد به تيم اتلتيکومينيروي برزيل پيوست و هم‌تيمي رونالدينيو در اين تيم شد.

به نقل از تسنيم، الکساندر کاليل، رئيس باشگاه اتلتيکومينيرو، با تاييد خبر پيوستن آنلکا به اين تيم، اعلام کرد که مهاجم پيشين تيم ملي فرانسه به صورت بازيکن آزاد قهرمان فصل گذشته جام ليبرتادورس، ملحق شده است.

آنلکا که سابقه بازي در تيم‌هاي آرسنال، پاري‌سن‌ژرمن، رئال مادريد و يوونتوس را دارد، ماه دسامبر سال 2013 پس از به ثمر رساندن گل در بازي برابر وستهام حرکتي انجام داد که به تصور مسئولان اتحاديه فوتبال انگليس توهين به يهوديان بوده است، هرچند خود او تاکيد داشت خوشحالي او تنها اداي احترام به دوستش بوده است.

مهاجم پيشين تيمهايي چون آرسنال و رئال مادريد به دليل انجام اين حرکت از سوي کميته انضباطي اتحاديه فوتبال انگليس 5 جلسه محروم شد اما به دليل جدايي‌اش از وست‌برومويچ اين محروميت را سپري نکرد که اين موضوع سران کميته انضباطي FA را وادار کرد از فيفا بخواهند مجازات وي را به تمامي ليگ‌هاي فوتبال دنيا تعميم دهند، اتفاقي که هنوز رخ نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها