کد خبر: ۲۱۴۴۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با وزير ورزش گفت: موافق واگذاري استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي هستم.
به نقل از خبرگزاري خانه ملت، رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با وزير ورزش و جوانان در خصوص واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به بحث و تبادل نظر پرداخت. در اين نشست که در دفتر رييس مجلس برگزار شد، محمود گودرزي ضمن قدرداني از توجه نمايندگان مجلس به اين وزارتخانه، خواستار کمک و توجه وِيژه آنها به دو مقوله ورزش و جوانان شد.

همچنين در اين نشست موضوعات مربوط به دوشغله‌ها در ورزش مطرح شد که رئيس مجلس شوراي اسلامي در خصوص حضور دوشغله‌ها در عرصه‌هاي مديريتي به ويژه در فدراسيون‌هاي ورزشي گفت: اين موضوع بايد استعلام شده و نظر سازمان بازرسي نيز لحاظ شود.

علي لاريجاني با بيان اينکه موافق واگذاري دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به بخش خصوصي هستم، خواستار نظارت کامل مسئولان وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاري‌ها و چگونگي اداره اين دو باشگاه پس از واگذاري شد و گفت: اين امر کاملا بايد منطبق بر قانون باشد.

وزير ورزش و جوانان همچنين به ديدار حجت الاسلام والمسلمين محمد حسن ابوترابي رفت، در اين نشست نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي اخلاق مداري در ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد مفاهيم ارزشي و فرهنگي در ورزش کشور به طور جدي پيگيري و نهادينه شود.

در ادامه اين نشست باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز براي ورزشکاران کشورمان در صحنه‌هاي مختلف ورزشي آرزوي موفقيت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها