کد خبر: ۲۱۴۶۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تیم استقلال گفت: «وقتی دیدم چند تماشاگرنما در حال فحاشی به مادر مرحومه امیر قلعه نویی هستند دلم شکست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج، میرشاد ماجدی درباره اتفاقات رخ داده در اهواز برای کاروان استقلال عنوان کرد: «من نمی خواستم به این بحث ورود کنم اما با توجه به اینکه خیلی از مسائل از نگاه افکار عمومی پنهان مانده است ناگزیرم اندکی از واقعیت ها را بیان کنم.»

 

وی ادامه داد: «متاسفانه شب بازی فولاد رکیک ترین الفاظ از سوی برخی تماشاگرنما به بازیکنان ما زده شد. گروهی در مقابل درب هتل ایستاده بودند و همین طور فحاشی می کردند و هرگز کسی مانع آنها نشد.»

 

سرپرست استقلال افزود: «این روند روز بازی هم ادامه یافت. هنگامی که تیم می خواست به ورزشگاه برود به بازیکنان ما فحاشی صورت گرفت. وقتی دیدم چند تماشاگرنما در حال فحاشی به مادر مرحومه امیر قلعه نویی هستند دلم شکست. خدا شاهد است قلعه نویی سرش پایین بود ولی چهره اش نشان می داد درونش چه خبر است. این فوتبال چه ارزشی دارد که با این وضعیت بخواهیم در آن بمانیم؟ کل فیلم های این اتفاق هم موجود است. اگر دوستان بخواهند در اختیارشان قرار می دهیم. آیا این وضع میزبانی از استقلال است؟»

 

وی درباره وضعیت ملی  پوشان استقلال برای همراهی در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: «این بحث در جلسه مدیرعامل باشگاه با رییس فدراسیون مشخص خواهد شد. به طور حتم به ملی پوشانمان در لیگ قهرمانان آسیا نیاز داریم و می خواهیم با تمام قوا در دو بازی باقیمانده به میدان برویم.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها