کد خبر: ۲۱۴۶۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
هافبک آبي اناري ها حکم فيفا را در ممنوعيت بارسلونا از حضور دو ساله در بازار جابجايي ظالمانه دانست. او بازي برابر اتلتيکو مادريد را بسيار سخت توصيف کرد.

 

بارسلونا در يکي از ديدارهاي حساس دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف آتلتيکو مادريد مي‌رود.

اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود که دو تيم در ديدار رفت که در نوکمپ برگزار شد به تساوي يک بر يک رضايت دادند. نتيجه‌اي که اصلا براي بارسلونا خوب نيست و شاگردان تاتا مارتينو براي صعود به دور بعد بايد حتما در خانه حريف گلزني کنند.

آندرس اينيستا، هافبک طراح آبي اناري‌ها بازي برابر آتلتيکو مادريد را بسيار سخت توصيف کرد. اينيستا در ديدار رفت ستاره تيمش بود و با پاسي ديدني نيمار را در موقعيت گلزني قرار داد.

او در گفت و گو با روزنامه‌ "اسپورت کاتالونيا" گفت: با ارائه يک بازي خوب مي‌توانيم به دور بعد راه يابيم. براي پيروز شدن برابر آتلتيکو مادريد بايد بسيار خوب بود. آتلتيکو مادريد حريف سخت کوش و لجبازي است. ديدار رفت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. اين نتيجه‌ به معناي اين است که ما بايد به هر صورتي که شده در ويسنته کالدرون گلزني کنيم.

اينيستا در آستانه پانصدمين بازي خود با پيراهن آبي اناري‌ها است. او گفت: سال‌ها از حضور من در بارسلونا مي گذرد. اين در حالي است که من هنوز جايگاه خودم را در ترکيب اصلي از دست نداده ام. اين واقعا براي من خوشحال کننده است و باعث افتخار است. من در بارسلونا بازي‌هاي خوبي را به نمايش مي گذارم. حضور در ترکيب اصلي تيم بزرگي همچون بارسلونا آسان نيست. اميدوارم که در آينده هم بتوانم به تيم محبوب خود کمک کنم.

فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا در حکمي جنجالي و سختگيرانه بارسلونا را به مدت دو سال از فعاليت در بازار نقل و انتقالات ممنوع کرد. حکمي که با اعتراض زياد آبي اناري‌ها همراه شد. اينيستا به اين حکم فيفا اعتراض دارد و آن را ظالمانه مي‌داند.

هافبک آبي اناري‌ها گفت: تجربه شخصي من در لاماسيا نشان مي‌دهد که اين حکم فيفا تا چه اندازه ظالمانه و غير عادلانه بوده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها