کد خبر: ۲۱۴۸۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: چنانچه مردم به‌طور شخصی امکان ثبت‌نام در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی را ندارند به مراکز مجاز همچون پست بانک‌ها یا کافی‌نت‌ها دارای مجوز از پلیس فتا مراجعه کنند.
سرهنگ اسداله زحمتکش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: همشهریان توجه داشته باشند که برای ثبت نام فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیاز به پرداخت وجه وجود ندارد و تنها هزینه مشخصی برای انجام خدمات به کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام پرداخت کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از افراد متقاضی ثبت‌نام در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها درخواست کرد که هنگام ثبت‌نام مراقب صفحات جعلی اینترنتی باشند و تنها به سایت اصلی سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی به نشانی www.refahi.ir مراجعه کنند.

سرهنگ زحمتکش با بیان اینکه همشهریان سعی کنند نشانی سامانه را در مرورگر اینترنتی شخصاً وارد کنند تصریح کرد: همشهریان از مراجعه به لینک‌هایی که در سایت‌های گوناگون برای معرفی سایت ثبت‌نام یارانه معرفی شده خودداری کنند.

این مقام مسئول به همشهریان توصیه کرد که در سامانه دریافت یارانه شخصا اقدام به ثبت‌نام کنند و چنانچه به‌طور شخصی امکان ثبت‌نام در سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی را ندارند به مراکز مجاز همچون پست بانک‌ها یا کافی‌نت‌ها دارای مجوز از پلیس فتا مراجعه کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از همشهریان درخواست کرد موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تلفن 2182429 به اداره اجتماعی و ارتباطات پلیس فتا استان کرمانشاه اطلاع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها