کد خبر: ۲۱۴۹۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
همزمان با برگزاری دور سوم مذاکرات در وین:
امسال به علت همزمانی نامبارک روز ملی فناوری هسته ای با آغاز طرح ثبت نام مجدد طرح هدفمندی یارانه ها، این کج سلیقگی مسئولین مربوطه موجب کم رنگ شدن این روز پر افتخار ملی شد. اما در کمال تعجب با نگاهی به برنامه های سازمان های گوناگون دولت روز 20 فرودین شاهد عدم برگزاری هر گونه برنامه، مراسم و جشن روز ملی فناوری هسته ای در این روز حتی از سوی سازمان انرژی اتمی هستیم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، با اعلام خبر دستیابی ایران اسلامی به فناوری غنی سازی اورانیوم و راه اندازی زنجیره کامل غنی سازی درنطنز، شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 85، بیستم فروردین ماه را در تقویم رسمی کشوربه نام ˈ روز ملی فناوری هسته ایˈ به ثبت رساند.

همه ساله در این روز به پاس تلاش های و مجاهدت های دانشمندان با غیرت ایرانی و رشد و شکوفایی علمی ایران و همچنین ایستادگی مردم در برابر تحریم ها و اقدامات خصمانه غرب، برنامه ها و جشن های متععدی در ترویج روحیه خود باوری و عزم ملی برای دستیابی به قله های علم و فناوری توسط دولت و نهادهای مختلف برگزار می گردید.

امسال به علت همزمانی نامبارک روز ملی فناوری هسته ای با آغاز طرح ثبت نام مجدد طرح هدفمندی یارانه ها و سرگرم نمودن مردم به با این طرح، این کج سلیقگی مسئولین مربوطه موجب کم رنگ شدن این روز پر افتخار ملی شد.



اما در کمال تعجب با نگاهی به برنامه های سازمان های گوناگون دولت روز 20 فرودین شاهد عدم برگزاری هر گونه برنامه، مراسم و جشن روز ملی فناوری هسته ای در این روز حتی از سوی سازمان انرژی اتمی هستیم.

در این بین تنها می توان به تلاش تشکل های دانشجویی، سازمان بسیج و آستان قدس رضویی در برنامه های مستقل در برگزاری برنامه هایی مردمی اشاره نمود.

این سکوت معنادار و بی توجهی سازمان ها و نهادهای مسئول در پاسداشت تلاش های علمی دانشمندان و عزم ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای حامل پیام مشخصی از سوی مسئولین می باشد که هم اکنون در وین در حال مذاکره می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
۷
۰
سلام 598
خوبی؟ کجایی؟
روزملی فناوری هسته ای چیه؟ حالت خوبه ؟ با کی کار داری؟ هسته ای درش تخته شد رفت پی کارشچند وقت دیگه هم روزش رو توی تقویم برمیدارن.
مردم لطفا بمانید تا یه شیر مرد بیاد دوباره راهش بندازه!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۵
۰
بعید نیست 12بهمن سبد کالا میدن
20 فروردین شروع ثبت نام یارانه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
۷
۰
متاسفانه بعضی در دولت فکر میکنند مشکلات ما با غرب فقط مربوط به فناوری هسته ای و انکار هولوکاست است.مردی که هولوکاست را انکار می کرد رفته این یکی هم اگه بره دنیا پر از گل و بلبل میشه و آقایان میتونند با پاسپورتهای ایرانیشون با افتخار توی رستورانهای با کلاس اروپایی با رفقای غربی قهوه بنوشند و کیف عالم رو ببرند!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها