کد خبر: ۲۱۵۲۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي اتلتيکو مادريد پس از صعود به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا با حذف بارسلونا به تمجيد از بازيکنان تيمش پرداخت.

 

ديگو سيمئونه پس از پيروزي تيمش مقابل بارسلونا در دور برگشت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله نيمه‌نهايي به تمجيد از تيمش پرداخت و اظهار داشت: در رختکن خيلي خوشحال بوديم زيرا رقيب قدرتمندي را حذف کرديم. نياز به آرامش داريم زيرا کارمان در اين مرحله تمام نمي‌شود. بايد قدرت‌مان را دوباره به دست بياوريم زيرا يکشنبه بازي سختي داريم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: دو نوع بازي را در دو محوطه برنامه‌ريزي کرده بوديم. فشار وارد کردن به محوطه جريمه آنها و در نزديکي زمين خودمان. اگر نتوانستيم در محوطه جريمه آنها فشار وارد کنيم، مي‌‌بايست اينيستا، ژاوي و بوسکتس را مهار مي‌کرديم. دو دقيقه اول از لحاظ عملکرد، فوتبال و انگيزه بسيار خوب بود. محوطه دني آلوس که خيلي سريع عبور مي‌کرد، کار را مشکل مي‌کرد زيرا بارسلونا بهتر شد. مي‌بايست در نيمه دوم زمان را کنترل کنيم و منتظر گل دوم باشيم.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان به پيشرفت‌شان ادامه مي‌دهند؛ من آنها را تحسين مي‌کنم. به خاطر تلاشي که بازيکنانم انجام مي‌دهند، عاشق‌شان هستم. اين سبک بازي تيم است نه من و آنها هرگز به آن خيانت نمي‌کنند. اين بازيکنان در نبردهاي سخت پيروزي مي‌شوند و مدام بهتر مي‌شوند. بازيکنان ما هرگز به برنامه خيانت نمي‌کنند زيرا احساسي در اين تيم وجود دارد که در همه مشترک است.

وي اضافه کرد: آدريان بسيار خوب بازي کرد و نزديک بود گل بزند. او بازيکنان بارسا را کلافه کرده بود و خيلي خوب با داويد ويا و کوکه ارتباط داشت. بيشتر از اينکه از صعودمان خوشحال باشم، از بازگشت آدريان خوشحالم. راه درازي در پيش داريم. آدريان يک نوع متفاوت از بازيکنان است که به ما حق انتخاب بيشتري مي‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها