کد خبر: ۲۱۵۶۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
مشاور سیاسی و اطلاع رسانی رئیس جمهوری سوریه اظهارات نسبت داده شده به خودش را که در خصوص رسانه‌های کشورهای دوست سوریه مطرح شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "بثینه شعبان"، مشاور سیاسی و اطلاع رسانی رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه المیادین اعلام کرد که هیچ صفحه‌ای در فیسبوک ایجاد نکرده و هیچ رابطه‌ای با آنچه که در این صفحه از زبان وی نوشته می‌شود، ندارد.

این مقام سوری با اظهار تاسف نسبت به اینکه برخی از رسانه‌ها به صورت غیرمسئولانه عمل می‌کنند، اظهار تعجب کرد که چگونه روزنامه الحیاة این قبیل سخنان نسبت داده شده به وی در صفحه فیسبوک را منتشر کرده است.

شعبان گفت: هدف از انتشار این گونه اظهارات این است که تنشی در روابط ایجاد شود و این اقدامات غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بوده و قابل قبول نیست.

پیشتر روزنامه الحیاة اظهارات نسبت داده شده به این مقام سوری را منتشر کرده که در آن ادعا شده بود که بثینه شعبان گفته است: برخی از شبکه‌های کشورهای دوست اخیرا مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی را منتشر کردند که از طریق آن‌ها این گونه القاء شده است که سوریه و دولت آن در صورتی که حمایت برخی از کشورها و احزاب وجود نداشت، پایدار نمی‌ماندند. این مساله قابل قبول نیست؛ چرا که سوریه با ملت خود پایدار مانده است که تاکنون بیش از یک چهارم میلیون شهید داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها