کد خبر: ۲۱۵۷۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
وی در ادامه با اشاره به ابهامات موجود در نقش مشکوک مولوی عبدالحمید در ارتباط گیری با گروهک جیش العدل، گفت: از اینگونه ابهامات در ماجرای آزادسازی مرزبان‌ها زیاد است و از ارتباطات پنهانی که بین این افراد با این گروهک تروریستی وجود دارد هنوز خبری در دست نداریم. وی در ادامه عنوان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی به دلیل اینکه در این زمینه‌ها حساسیت بالایی دارند اقدام به تشکیل کمیته‌ای ویژه کردند.
کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598،  با اشاره به موضوع گروگان گیری 4 مرزبان آزادشده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت:‌ گزارشات اولیه وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه برای اعضای کمیسیون امنیت ملی قانع کننده نبود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه نظام بارها قدرت خود را در این زمینه‌ها نشان داده است، تاکید کرد: ما از این قبیل اتفاقات در طول انقلاب کم نداشته‌ایم و نظام نیز در اینگونه اتفاقات مقتدارانه وارد صحنه شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش "واسطه‌ها" در آزادسازی مرزبانان ایرانی با بیان اینکه اینگونه معامله کردن‌ها با گروهک‌های تروریستی به تشدید اینگونه اتفاقات خواهد انجامید، گفت: دولت باید در ماجرای گروگان‌گیری مرزبانان مقتدرانه وارد عمل می شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ما اجرای اینگونه سیاست های مسالمت آمیز و معامله‌ای را در عرصه سیاست خارجه هم مشاهده کردیم و اکنون این تجربه را داریم که هر چقدر از مواضع مان عقب نشینی کنیم درصد تهدیدات و توهین های دشمن بیشتر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ابهامات موجود در نقش مشکوک مولوی عبدالحمید در ارتباط گیری با گروهک جیش العدل، گفت:  از اینگونه ابهامات در ماجرای آزادسازی مرزبان‌ها زیاد است و از ارتباطات پنهانی که بین این افراد با این گروهک تروریستی وجود دارد هنوز خبری در دست نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی به دلیل اینکه در این زمینه‌ها حساسیت بالایی دارند اقدام به تشکیل کمیته‌ای ویژه کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص علت تشکیل چنین هیاتی در این کمیسیون، اظهار داشت: این هیات به این دلیل تشکیل شد تا قبل از اینکه وزرا به کمیسیون بیایند یک تحقیق جدی صورت بگیرد و اعضای کمیسیون اطلاعات دقیقی از ماجرا داشته باشند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی کمیسیون امنیت ملی اطلاعات دقیقی از جزئیات این اتفاقات در دست داشته باشد و می‌تواند هنگام سوال از وزرا قضاوت بهتری داشته باشد و راحت‌تر به جمع بندی برسد.

وی در انتها تاکید کرد: با تشکیل این هیات در کمیسیون امنیت ملی، می توانیم جلسات تخصصی‌تری داشته باشیم و سوالات دقیق‌تری از وزرا بپرسیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها