کد خبر: ۲۱۶۱۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
مجموعه تلویزیونی «راه شیری» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده در 24 قسمت 40 دقیقه‌ای از 6 اردیبهشت روی آنتن شبکه دو می‌رود.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، این مجموعه اپیزودیک که سال 88 با حضور کارگردان‌هایی مثل سامان مقدم، ایرج کریمی، عبدالحسن برزیده و مونا زندی کلید خورد، در شبکه دو  مراحل تولید را پشت سر گذاشته و آماده پخش شده است.

معضلات اجتماعی مانند بیکاری، مهاجرت، اعتیاد، زنان بی سرپرست، طلاق و...دستمایه فیلمنامه این اثر تلویزیونی قرار گرفته، فیلمنامه ای که امید سهرابی، حسن محمودی و بهزاد مرتضوی به سرپرستی احمد رفیع زاده آن را نوشته‌اند.

سامان مقدم اپیزود «پسر» از مجموعه «راه شیری» را کارگردانی کرده است. این اپیزود درباره پسر جوانی است که پس از مرخص شدن از کانون اصلاح و تربیت به دنبال هویت گمشده خود می‏‌گردد.

در این اپیزود همایون ارشادی، آهو خرمند، سید مهرداد ضیایی، سپیده اعلایی، محسن قاضی مرادی، کیوان ساکت اف و...ایفای نقش کرده‌اند.

«خلسه»  عنوان اپیزود دیگری از این مجموعه تلویزیونی است که برزیده آن را کارگردانی کرده، «خلسه» درباره زندگی وکیلی خوش نام به نام عظیمی است که همیشه در پرونده‌های قضایی موفق بوده، اما به طور اتفاقی با موضوع قتل زنی به نام «هما» که توسط پسرش به قتل رسیده، روبرو می شود و ….

امین تارخ نقش «عظیمی» را بازی کرده و دیگر بازیگران آن رامین راستاد، حنانه شهشهانی، لیلی تقوی، نگین معتضد، آیدا فقیه زاده، یاشا رستمی، مرتضی کاظمی، سیامک اشعریون، مجید عبدالعظیمی، فرامرز روشنایی و شهبال خاتمیان بوده‌اند.

اپیزود «خط رو خط» به نویسندگی و کارگردانی مونا زندی نیز درباره جا به جا شدن موبایل والدینی است که بر اثر بازی فرزندانشان در مهدکودک رخ داده و باعث ایجاد سوء تفاهم برای آنان شده و زندگی شان را دچار تغییرات می‌کند. جمشید مشایخی، کتایون ابراهیمی، رویا جاویدنیا، ایرج شهرزادی، نونا زندی، رضا فیاضی، سینا رازانی، علی مردانه، علیرضا رفوگران، رابعه مدنی، آرام چراغی، مهرداد فلاحت‌گر، عارفه عارف‌نیا، پگاه پازوکی، مهری آل‌آقا، اصغر تنهایی و المیرا فتاحی به همراه دو کودک خردسال هستی اسدی و آریا تنها از بازیگران این اپیزود هستند.

اپیزود «تحقیر» را نیز ایرج کریمی کارگردانی کرده، در این اپیزود علی قربان‌زاده، سولماز غنی، میسا مولوی، مریم ذکایی و احسان امانی داستان زندگی داستان نویسی به نام فرهاد را به تصویر می کشند که در زندگی مشترکش با هدیه دچار مشکل شده است. او در موقعیت حساسی از زندگی زوج دیگری قرار می گیرد و مجبور می شود وارد بازی خطرناکی شود.

«راه شیری» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست، که از 6 اردیبشهت هر شب از ساعت 21:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها