کد خبر: ۲۱۶۲۵۴
زمان انتشار: ۲۲:۱۰     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: تصورم اين بود که در دولت تدبير و اميد و اعتدال، ديگر خبري از تهديد نباشد، بايد به روحاني بگويم شما شعار ديگري داديد.
به نقل از فارس، اميرحسين حسيني مدير روابط‌عمومي فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با بخش خبري 14 و 30 دقيقه شبکه خبر در مورد وضعيت برگزاري اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي گفت: متأسفانه شرايط بغرنج شده است اما ستاد تيم ملي که محل آن در وزارت ورزش است بارها اعلام کرده که تيم ملي بايد با ترکيب کامل راهي آفريقاي جنوبي شود. دکتر سجادي معاون وزير ورزش هم امروز در اين مورد مصاحبه کرده است.

وي ادامه داد: باشگاه استقلال گفته مسئوليت نتيجه استقلال را برعهده بگيرند، سؤال من اين است آيا مسئولان باشگاه استقلال نتايج تيم ملي در جام جهاني را برعهده خواهند گرفت؟ بايد منافع ملي را در نظر بگيريم کمتر از دو ماه ديگر جام جهاني در پيش است و اگر تيم ملي عملکرد ضعيفي داشته باشد همه از آن انتقاد خواهند کرد. امروز پرسپوليس و استقلال هم بايد منافع ملي را در نظر بگيرند و تمامي بازيکنان ساعت 18 و 30 دقيقه در هتل جمع خواهند شد تا تيم ملي راهي اردو شوند.

وي در مورد ممنوع‌الخروج بودن هفت بازيکن پرسپوليس به خاطر مسائل مالياتي گفت: مسائل مالياتي بر عهده بازيکن و باشگاه است ما وقتي بازيکني را به تيم ملي دعوت مي‌کنيم به مسائل مالياتي آن کاري نداريم بلکه مسئوليت مسائل مالياتي بر عهده بازيکن و خود باشگاه است.

مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال در مورد اينکه فدراسيون براي اين بازيکنان ضمانت خواهد گذاشت يا نه، گفت: فدراسيون هميشه اين کار را کرده و باز هم اين کار را انجام خواهد داد اما حضور بازيکن در تيم ملي فقط به ما مربوط است و مسائل مالياتي بر عهده باشگاه و بازيکن است تيم ملي هم قطعاً‌ به اردوي آفريقاي جنوبي خواهد رفت و اين اردو با حضور 28 بازيکن برگزار مي‌شود.

*قلعه‌نويي: فکر مي‌کردم در دولت تدبير و اميد خبري از تهديد نباشد

به گزارش فارس، در ادامه اين بخش خبري امير قلعه‌نويي به صورت تلفني با داود عابدي گزارشگر شبکه خبر گفت‌وگو کرد و گفت: خدا را شکر که همکار شما در تمرين حضور دارد و ما فهرست بازيکنان استقلال را به او نشان داديم. در مسابقات داخلي ما بارها با 13-14 بازيکن به مصاف حريفان رفتيم که برخي دوستان هم در روزنامه‌ها حرف و حديث درست کردند اما در آسيا نمي‌شود چنين کاري کرد. ما بدون ملي‌پوشان يازده نفر هم نمي‌شويم، ساموئل محروم است و 5 بازيکن مصدوم داريم، آقاي حسيني چند مطلب را گفته است که اي کاش روي خط مي‌ماند تا جواب من را بدهد. مي‌خواستم از ايشان بپرسم اگر تيم ملي 10 روز ديگر به اردو مي‌رفت چه اتفاقي رخ مي‌داد؟

سرمربي استقلال تصريح کرد: کجاي دنيا و کدام تيم ملي اکنون اردو زده است، مي‌خواستم اين سؤال را از حسيني بپرسم فينال ليگ اروپا 23 ارديبهشت برگزار مي‌شود. سرمربي ترک‌تبار ام‌صلال گفته است با جدايي پژمان منتظري موافقت نمي‌کند آيا لژيونرهاي ديگر ما در اين اردو حضور دارند.

قلعه‌نويي خطاب به مدير روابط‌عمومي فدراسيون فوتبال گفت: حسيني تهديد مي‌کند، آقاي حسيني در شأن و شخصيت فدراسيون نيست که تهديد کند وقت رأي‌گيري مي‌کنيد فدراسيون مستقل است و دولتي نيست اما اکنون تهديد دولتي مي‌کنيد؟ مگر فدراسيون دولتي است؟ با اين حال ما حرفي نمي‌زنيم، مي‌گوييم کفاشيان بگويد ما به عربستان نمي‌رويم آيا اين حرف غيرمنطقي است؟

به گزارش فارس، پيمان اسديان مجري شبکه خبر در اين مورد گفت: نمي‌توانم در اين مورد اظهارنظر کنم اما منطقي نيست که با 8 بازيکن به عربستان برويد زيرا حداقل نفرات يک تيم بايد 7 نفر باشد که قلعه‌نويي پاسخ داد: مگر مي‌شود با 8-7نفر بازيکن راهي عربستان شد من براي کي‌روش احترام قائل هستم با او نشست خوبي هم داشتيم اما شرايط ما اکنون اينگونه است. 5 بازيکن ما مصدوم هستند که حتي به عربستان هم نمي‌آيند. کي‌روش بايد شرايط ما را درک کند با اين حال اگر کفاشيان بگويد نرويد ما هم نمي‌رويم و پرواز انجام نمي‌شود. اين کار عقلاني نيست که با 8 بازيکن راهي عربستان شويم اگر نيمکت استقلال خالي باشد رسانه‌هاي خارجي ما را مسخره مي‌کنند و آن را پوشش مي‌دهند.

وي افزود: من به کي‌روش احترام مي‌گذارم، او از دوستان خوب من است اما نگاه فني است و کي‌روش هم اين مسئله را درک مي‌کند مگر اينکه بگويند به عربستان نرويد که ما هم نمي‌رويم، اکنون مي‌گويد سجادي مصاحبه کرده جالب است که تيم ملي به جام جهاني رفت و اکنون همه مصاحبه مي‌کنند.

سجادي معاون وزارت ورزش بگويد با تعهد من به عربستان نرويد ما هم امروز پرواز نمي‌کنيم گردن ما از مو هم نازک‌تر است ما فکر مي‌کرديم دولت اعتدال و تدبير و اميد آمده و ديگر الفاظي شبيه گذشته را شاهد نخواهيم بود اما اين الفاظ بيشتر هم شده است،‌بايد برويم پيش روحاني و بگوييم آيا شعارت اين بود؟

به گزارش فارس، در اين لحظه مجري شبکه خبر گفت: ما فقط نگاه ورزشي داريم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها