کد خبر: ۲۱۶۴۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
در حالی پنجاه و هفتمین جلسه شورا برگزار شد که در این جلسه درگیری لفظی شدیدی بین حافظی و دبیر پیش آمد که در نهایت با پا در میانی رئیس شورا موضوع خاتمه یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر در حالی امروز برگزار شد که در ابتدای این جلسه سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گزارشی را در خصوص نحوه صدور آرم طرح ترافیک ارائه نمود و در ادامه نیز اعضای شورا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه توزیع آرم طرح ترافیک مطرح کردند.

در ادامه این جلسه درگیری لفظی بین رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و نیز علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر صورت گرفت.

رحمت‌الله حافظی در صحن شورا اظهار داشت: باید هر چه زودتر کمیسیون‌ها بودجه شرکت‌ها را مشخص کنند تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم که متأسفانه این کار هنوز صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: کمیسیون‌ها باید هر چه زودتر تکلیف این موضوع را مشخص کنند.

حافظی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در حال حاضر در خصوص برنامه شرکت‌ها نظری بدهیم گفت: این موضوع باید از کمیسیون‌های مربوطه بررسی و در نهایت تکلیف آن مشخص شود.

در ادامه جلسه علیرضا دبیر خطاب به رحمت‌الله حافظی گفت: در 8 سال گذشته شماها به جای اینکه دستگیری کنید مچ گرفته‌اید و بگذارید با تغییر دولت ما نیز حرف‌های خود را بزنیم.

وی با بیان اینکه بودجه شرکت‌ها و سازمان‌ها با کمیسیون‌های مربوطه است خطاب به حافظی گفت: شما یک عضو شورای شهر هستید و تنها می‌توانید در خصوص کمیسیون سلامت نظر بدهید.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به فضای پیش آمده در شورا و درگیری لفظی بین دو عضو شورا در پشت تریبون قرار گرفت و گفت: ما در این شورا ادبیات خود را تغییر داده‌ایم و مبنا را بر دوستی و همکاری گذاشته‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها