کد خبر: ۲۱۶۵۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتقاد دارم باشگاه ذوب‌آهن هيچ چيزي کم ندارد و به راحتي مي‌تواند تيمي را براي رقابت‌هاي فصل جديد ليگ آماده کند که مدعي اصلي قهرماني باشد.

محمد صلصالي اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن از هر نظر باشگاه قدرتمندي است که از زيرساخت‌هاي لازم برخوردار است و به خوبي مي‌تواند يک تيم قدرتمند براي فصل جديد ليگ برتر آماده کند که براي سهميه آسيايي و حتي قهرماني بجنگد. با درايت سعدمحمدي و سعيد آذري ذوب‌ آهن باز هم مي‌تواند مدعي اصلي قهرماني باشد.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه تيم بايد تقويت شود، گفت: ذوب‌آهن در هر پست دو بازيکن تراز اول مي‌خواهد و تيمي که مي‌خواهد در ليگ برتر حرفي براي گفتن داشته باشد بايد نيمکت ذخيره‌هاي آن نيز قوي باشد.

مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص شرايط آمادگي خود تصريح ‌کرد: خوشبختانه از نظر بدني در شرايط خوبي قرار دارم و امسال از نظر جسماني خيلي از فصل گذشته بهتر بودم. سن بازيکن زياد مهم نيست و بازيکن بايد از نظر فني و بدني آماده باشد.

صلصالي با بيان اينکه در بازي با راه‌آهن چيزي براي از دست دادن نداشتيم، افزود: بازيکنان هم قسم شده بودند که به هر شکل ممکن راه آهن را شکست دهند که خوشبختانه توانستيم با ارايه يک بازي منطقي پيروز شويم و دل مردم اصفهان را شاد کنيم. از تماشاگران اصفهاني که به ورزشگاه اکباتان آمده بودند تشکر مي‌کنم که با حرارت تيم ما را تشويق کردند به طوري که فکر کرديم ميزبان بازي هستيم.

وي تصريح‌کرد: راه‌آهن با تمام وجود بازي کرد و هيچ حرف و حديثي را باقي نگذاشت و ذوب‌آهن با اتکا به توانايي خود توانست اين تيم را شکست دهد و در ليگ برتر ماندگار شود. در دقيقه 94 نزديک بود کار به تساوي کشيده شود که عکس العمل رشيد مظاهري دروازه ذوب را نجات داد.

مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان ‌کرد: جا دارد از تمام مربياني که در دو سال گذشته براي ذوب‌آهن زحمت کشيدند تشکر ويژه کنم. فرهاد کاظمي، کربکندي، بوناچيچ، تقوي، محمود ياوري و فيروز کريمي زحمات زيادي را کشيدند و اگر کم و کاستي از بازيکنان ديدند ما را ببخشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها