کد خبر: ۲۱۶۵۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد از همتاي آرژانتيني‌اش در نيمکت آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا، تمجيد و اعتراف کرد او کار بسيار سختي براي برآورده کردن انتظارات هواداران بارسا دارد.
در آستانه جدال تيم‌‌هاي بارسلونا و رئال مادريد در فينال جام حذفي اسپانيا، کارلو آنچلوتي اعتراف کرد کاري که خراردو مارتينو در بارسلونا دارد از مسئوليتي که او در رئال مادريد عهده‌دارش شده، سخت‌تر است.

به نقل از تسنيم، آنچلوتي در گفت‌وگو با نشريه ‌موندو دپورتيووي اسپانيا اظهار داشت: بايد اعتراف کنم که مربيگري در بارسلونا از مربيگري در هر تيم ديگري سخت‌تر است، چرا که سال‌هاست اين تيم بر طبق يک فلسفه بسيار دقيق و ظريف بازي مي‌کند که برايش نتايج خوبي را به ارمغان آورده است و حالا اين فلسفه غيرقابل تغيير است. مارتينو به نظرم يک شخصيت جدي است. او در بارسلونا روزهاي خوب هم داشته است اما به اندازه آنها مورد تمجيد واقع نشده است. بارسلونا تيمي با تاريخچه درخشان است اما گاهي اوقات ممکن است در عرض چند ساعت از يک نابغه به يک فاجعه تبديل شويد.

کارلتو در ادامه به سؤالي در اين باره که آيا هنوز هم جو رختکن تيمش تحت تاثير جنجال‌هاي فصل گذشته مربي پيشين‌اش، ژوزه مورينيو قرار دارد يا خير، پاسخ داد و عنوان کرد: بايد اعتراف کنم که تنها در ماه آگوست در رختکن تيم درباره مورينيو صحبت شد و آن زماني بود که ما در اردوي تدارکاتي پيش فصل با تيم او (چلسي) روبه‌رو شديم. از آن زمان تا کنون ديگر اينجا درباره او ديگر حرفي زده نشده است.

آنچلوتي همچنين تاکيد کرد اين جايگاه رئال مادريد در فوتبال جهان بوده است که او را براي کار در اين تيم در ابتداي فصل جاري ترغيب کرد. وي خاطرنشان کرد: شور و علاقه‌اي که در هر گوشه از اين سياره نسبت به رئال مادريد وجود دارد، همان چيزي که در مورد ميلان هم به عنوان يک تيم جهاني ديگر صدق مي‌کند، مرا به اينجا کشاند.

سرمربي کهکشاني‌ها در پايان به نقش دستيار سرشناس‌ خود، زين‌الدين زيدان در امر مربيگري رئال مادريد اشاره داشت و گفت: زيدان به طور انفرادي با بازيکنان صحبت مي‌کند. بله اين حقيقت دارد، چون او شناخته‌ شده‌تر است. من اما زياد حرف نمي‌زنم. من بيشتر درباره آن دسته از بازيکناني فکر مي‌کنم که فرصت کمي براي بازي به دست مي‌آورند. به نظر من به عنوان يک سرمربي اگر زياد با بازيکنان خود حرف بزنيد آن تاثيري که حرف‌هاي‌تان بر آنها مي‌گذارد از بين مي‌رود و احترام آنها به شما از بين مي‌رود. زيدان اما اين کار را به خوبي انجام مي‌دهد. نظير رابطه‌اي که ميان او و بازيکنان تيم وجود دارد را در هيچ شخصي نديده‌ام. او مورد احترام آنهاست و کاريزما دارد. به نظر من زيدان در آينده مربي بزرگي خواهد شد.

تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد ساعت 24 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه مستاياي والنسيا فينال جام حذفي اسپانيا را برگزار خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها