کد خبر: ۲۱۶۶۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم صبای قم گفت: «شخصاً دوست دارم به استقلال برگردم و همیشه هم این را گفته‌ام، با این حال باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا عنایتی مهاجم صبای قم از ناکامی‌‌اش در کسب عنوان آقای گلی لیگ‌برتر و همچنین سهمیه نگرفتن استقلال؛ تیم سابقش ابراز ناراحتی کرده و می‌گوید فکرش را هم نمی‌کرده که استقلال در رده پنجم لیگ قرار بگیرد.

 

* فصلی که همراه با صبا پشت‌سر گذاشتی چطور بود؟

- فصل خوبی نبود. یکی از دشوارترین فصل‌های فوتبالی‌ام در صبا گذشت. بی‌پولی واقعاً به بازیکنان فشار آورد و حتی با اینکه چندبار هم اعتراض کردیم، به نتیجه نرسیدیم. با تمام این اوضاع و احوال نتایج خوبی گرفتیم و لیگ را خوب تمام کردیم. شرایط برای صبا مساعد نبود و واقعاً بهتر از این نمی‌شد نتیجه گرفت.

 

* برای فصل بعد چه برنامه‌ای داری؟

- قراردادم با صبا تمام شده است. فعلاً مشغول استراحت هستم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد و شرایط چطور پیش می‌رود.

 

* امسال هم مثل سال‌های گذشته موضوع بازگشتت به استقلال مطرح می‌شود؟

- شخصاً دوست دارم به استقلال برگردم و همیشه هم این را گفته‌ام، با این حال باید صبر کرد و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. سال‌هاست که این اتفاق نمی‌افتد و امیدوارم بالاخره امسال بتوانم به استقلال برگردم.

 

* از اینکه آقای گلی را از دست دادی ناراحت شدی؟

- طبیعی است که ناراحت شوم و نمی‌توانم دروغ بگویم اما انصاری‌فرد بازیکن مستعدی است و حتماً بهتر از من کار کرده که آقای گل شده است. بازهم به او تبریک می‌گویم.

 

* به عنوان یکی از بازیکنان باسابقه لیگ درخصوص پول‌هایی که در لیگ هزینه می‌شود، چه نظری داری؟

- با سیستم فعلی فوتبال من حق دارم 5 میلیارد بگیرم! همه مشکل فوتبال ایران از مدیرانش است. مدیری که فقط یک سال باشگاهی را در اختیار می‌گیرد، با بیشترین مبلغ قرارداد می‌بندد و قیمت‌ها را الکی بالا می‌برد. نتیجه حضور مدیران غیرفوتبالی در فوتبال همین است. در ایران فقط 10، 12 نفر حق گرفتن پول میلیاردی دارند و برای بقیه 500 میلیون هم زیاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها