کد خبر: ۲۱۶۹۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در واکنش به نامه اخیر فیفا مبنی بر تهدید کسر امتیاز از این باشگاه به دلیل بدهی کاروالیو گفت: چنین تهدیدی وجود ندارد و نامه فیفا به خاطر هزینه دادرسی در سوئیس بوده که باید آن را پرداخت کنیم.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نامه اخیر فیفا به باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت بدهی کاروالیو عنوان کرد: اینکه فیفا ما را به خاطر بدهی کاروالیو تهدید به کسر امتیاز کرده است صحت ندارد چرا که پرونده وینگادا و کاروالیو کاملا بسته شده است. ما بدهی به کاروالیو نداریم و قبلا که عنوان شده بود بدهی وی پرداخت نشده است رای را اصلاح کردند و پرونده بسته شده است.

وی افزود: فیفا به ما نامه زده که باید هزینه دادرسی سوئیس را پرداخت کنیم که مبلغ آن 5500 فرانک سوئیس است. من هم به باشگاه نامه زدم که باید این مبلغ را زودتر پرداخت کنیم. البته فیفا مهلت 10 روزه برای ما تعیین نکرده و چنین نامه‌ای هرگز تهدید به کسر امتیاز و این مسایل به حساب نمی‌آید.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی مالیاتی وینگادا خاطرنشان کرد: وینگادا با باشگاه قرارداد دو ساله داشت ولی تنها 5 ماه با پرسپولیس همکاری کرد. قرارداد وینگاداد با باشگاه به صورت نقدی بوده که بر اساس آن باشگاه موطف است 5 درصد سهم خود از مالیات را پرداخت کند و مانده آن بر عهده خود وینگادا است و اینکه گفته می‌شود همه آن بر عهده باشگاه است صحت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها