کد خبر: ۲۱۶۹۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: زیارت خانه خدا در آخرین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پاداش بی نظیری است که به فولادی‌ها بابت موفقیتشان می رسد.
خبرنگار مهر، حسین فرکی عصر امروز پس از پیروزی تیمش در برابر الجیش در ورزشگاه الغدیر اهواز در نشست خبری این بازی اظهار کرد: بی شک در این بازی به یک پیروزی باارزش دست یافتیم و موفق شدیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وی افزود: در این دیدار یک بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بودیم ولی برخلاف جریان بازی گل اول را دریافت کردیم اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به خوبی به بازی بازگشتیم و به یک پیروزی ارزشمند دست یافتیم به گونه ای که در همان نیمه اول بازی را با برد به پایان بردیم.

فرکی تصریح کرد: در این بازی فرصت های دیگری برای گلزنی داشتیم ولی در نهایت تنها سه توپ ما وارد دروازه حریف شد ولی همین سه گل ضامن صدرنشینی ما در گروه شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: بیشتر از این پیروزی، از این موضوع خوشحالم که پاداش موفقیت های فولاد حضور در خانه خداست که این یک پاداش بی نظیر است زیرا قرار است در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به دیدار تیم فوتبال الفتح عربستان برویم.

فرکی با بیان اینکه ما در آسیا به کم قانع نیستیم، تصریح کرد: به بازیکنان تاکید کرده ام که می توانیم در آسیا هم موفق باشیم همانطور که در لیگ برتر به یک موفقیت بی نظیر دست پیدا کردیم و قهرمانی را به مردم خوزستان هدیه کردیم.

وی افزود: با بازی های خوب فولاد در لیگ برتر و آسیا به این نتیجه رسیدم که حتی می توانیم با ارائه این بازی ها، برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم الجیش قطر بود که با ارائه یک بازی برتر در هر دو نیمه این دیدار در نهایت توانست حریف قدرتمند قطری خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

با این برد تیم فولاد 11 امتیازی شد و در صدر گروه B رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و الجیش نیز با همان 8 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه خود باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها