کد خبر: ۲۱۶۹۲۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
مهدی فقیه درخصوص علت حضور کمرنگ خود در تلویزیون گفت: فیلمنامه برای من خیلی مهم است و اینکه باید در هر ژانری کار کنم در حالی که فقط افتادیم روی دور کمدی؛ بابا کمدی چارلی چاپلین هم مفاهیم انسانی داشت!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، این بازیگر پیشکسوت با اشاره به اینکه بیشتر کارهای او در حوزه دفاع مقدس بوده است، گفت: ما باید در هر ژانری کار کنیم و بیشتر از همه چیز مفاهیم انسانی را به مخاطب القاء کنیم. اگر حیطه‌ی اسلام را ببینیم، متوجه می‌شویم که چقدر مسائل انسانی داریم که می‌توانیم به مردم خودمان نشان دهیم، ولی متأسفانه به سراغشان نمی‌رویم و فقط روی دور کمدی افتاده‌ایم.
 
او ادامه داد: در فیلم‌ها و سریال‌هایمان باید به مقولات انسانی و دینی بپردازیم؛ اینکه برای مثال دختر رسول‌الله دست بر روی دختر یتیم کشیدند را باید نشان دهیم، آن وقت چارلی چاپلین بود که آن را بسیار عالی نشان داد و در جهان هم ماندگار شد. متأسفانه ما این مفاهیم را داریم ولی استفاده نمی‌کنیم.
 
فقیه با بیان اینکه مفاهیم انسانی را در ژانرهای اجتماعی و حتی خیلی از ژانرهای دیگر می‌توانیم استفاده کنیم، گفت: قرآن کتاب روز است. مگر فقط داستان انبیاست؛ اینگونه نیست، قرآن مسائل روز است، چقدر می‌توانیم از قرآن داستان‌های خوبی بیرون بکشیم، اما افتاده‌ایم روی یکسری کارهای تاریخی و از این دست؛ البته مخالف نیستم و یکی دو سریال مثل «مریم مقدس»، «ملک سلیمان» خوب بودند. اما وقتی سریال‌های دیگر را نگاه می‌کنی، می‌بینی که ضعیف هستند.
 
این بازیگر همچنین معتقد است: تلویزیون بر روی مسائل اجتماعی کار نکرده است.
 
فقیه در پایان با بیان اینکه کار جدیدی برای تلویزیون ندارد، از پرداخت نشدن دستمزدش در سریال «روح‌الله» گله‌مند شد و گفت: این سریال پخش شد و حدود یک سال هم از پخش آن می‌گذرد اما دستمزدمان را هنوز نپرداخته‌اند. به اسم حضرت امام کاری را می‌کنند و وجهش را نمی‌دهند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها