کد خبر: ۲۱۶۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۰

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "علیمحمد دستغیب هیچ جایگاهی در مجلس خبرگان ندارد"، به وی هشدار داد که مواظب باشد با طناب فتنه‌گران در چاه بدعاقبتی سقوط نکند.

 
آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای علی‌محمد دستغیب، اظهار داشت: آقای علی‌محمد دستغیب با مواضعی که در جریان فتنه همسو با دشمنان اسلام و معاندان نظام گرفت، جایگاه و موقعیت خود را به عنوان نماینده مجلس خبرگان در میان اعضا از دست داد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه دستغیب هیچ جایگاهی در مجلس خبرگان رهبری ندارد، تصریح کرد: هشدار و تذکرهای جدی به وی داده شد و در چارچوب آیین‌نامه مجموعه‌ای متنابهی از اعضا طرح عزل وی را مطرح کردند و در کمیسیون تحقیق نیز نسبت به عزل وی تأکید و تأیید شد اما به دلیل رأفت و سعه‌ صدر مقام معظم رهبری و پیشنهاد ایشان اعضا تصمیم گرفتند که این مسئله را در دستور کار قرار ندهند.
 
وی ادامه داد: اما مواضع بعدی آقای دستغیب نشان داد که تصمیم آن موقع مجلس خبرگان در فقدان صلاحیت علی‌محمد دستغیب در چارچوب آئین‌نامه داخلی تصمیم به جایی بوده است و وی به دلیل اینکه جایگاه خود را از دست داده، در اجلاس‌های اخیر مجلس خبرگان اصلاً شرکت نمی‌کند.
 
آیت‌الله کعبی اضافه کرد: آقای دستغیب باید مواظب باشد که با طناب فتنه‌گران به چاه بدعاقبتی سقوط نکند و خود را نجات دهد و در مسیر نسیم رحمت الهی که راهبری‌های امام(ره) و خلف شایسته‌اش مقام معظم رهبری است، قرار دهد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه وی باید همسو با مواضع به جا شایسته مجلس خبرگان موضع‌ بگیرد و فرصت را از دست ندهد، یادآور شد: آنهایی که تلاش می‌کنند وی را مطرح کنند و از صحبت‌هایش به ذوق می‌آیند، در واقع خیر و صلاح وی و هیچ روحانی را که بخواهد پای اسلام و ارزش‌های دینی باشد، نمی‌خواهند بلکه به دنبال جدایی ملت از روحانیت هستند.
 
وی با بیان اینکه علی‌محمد دستغیب باید از درس‌های مشروطه عبرت بگیرد، گفت: آنهایی که در مقابل شیخ فضل‌الله موضع گرفتند، عاقبت روشنفکران غربی نیز آنها را کنار گذاشتند؛ آقای دستغیب یقین باید بداند فتنه‌گران صلاح هیچ روحانی را نمی‌خواهند بلکه خلاف مسیر روحانیت حرکت کرده و به دنبال سکولار کردن کشور و ترویج اباهه‌گری هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها