کد خبر: ۲۱۷۲۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «ما هيچ‌وقت قيد پولمان را نمي‌زنيم. حتم بدانيد تا دينار آخر پولم را مي‌گيرم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از روزنامه نود، بعد از شيطنت يکي از سايت‌ها مهرداد کفشگري تصميم گرفت براي مدتي موبايلش را خاموش کند تا براي دو بازي‌آخر آرامش داشته باشد. اين خبرگزاري از قول کفشگري نوشته بود: «بدترين تصميم انتخاب پرسپوليس بود.»

 

کفشگري به ما گفت: «براي رسيدن به آرامش و دوري از حواشي فوتبال چند روزي است به مسافرت آمده‌ام و براي همين هم موبايلم را خاموش کردم.»

 

مصاحبه‌اش که خواندني از آب درآمده پیش روی شماست.

 

* چه اتفاقي افتاد که پرسپوليس نتوانست قهرمان شود؟

- فکر مي‌کنم يکسري عوامل بيروني باعث شد 5، 6 هفته نتيجه نگيريم. در بازي با راه‌آهن ما شانس اول قهرماني بوديم اما بعضي موانع اجازه نداد به چنين مقامي برسيم. با اين حال خدا را شکر توانستيم دوم شويم و حداقل يک سهميه بگيريم. ما در نيم فصل اول به مقام قهرماني رسيديم اما در نيم فصل دوم بعضي حواشي مانع رسيدن ما به اين عنوان شد.

 

* خيلي از بازيکنان مي‌گويند اتفاقاتي شب قبل از بازي با راه‌آهن افتاد که تمرکزتان را بهم ريخت؟

- قبل از بازي با راه‌آهن با خبر شديم که بايد 50 درصد از قراردادمان را ببخشيم همين موضوع اعصاب کل بازيکنان را به هم ريخت. مثلا همين نيلسون که خيلي‌ها او را برگ برنده پرسپوليس و مهره کليدي تيم مي‌دانند نتوانست درآن دو دقيقه پاياني تمرکز داشته باشد. نيلسون واقعا از اين خبر ناراحت بود. حتي قبل از بازي از مصاحبه بازيکنان تصويربرداري شد. مي‌توانيد فيلم اين گفتگو‌ها را ببينيد تا بدانيد نيلسون چقدر ناراحت بود. مقابل راه‌آهن خيلي به نيلسون فشار آوردند نه تنها او بلکه کل تيم تمرکز کافي نداشتيم.

 

* رقم دريافتي تو از سوي خبرگزاري درست اعلام شد؟

- خير، اصلا درست نبود. يعني هيچکدام حقيقت نداشت. ضمنا اگر قرار بود رقم قراردادها رسانه‌اي شود نبايد تبعيض قائل مي‌شدند و بايد پرداختي‌هاي کل تيم‌ها را هم اعلام مي‌کردند. قطعا زماني‌که در مهم‌ترين بازي پرسپوليس دست به چنين حرکتي زدند مي‌توان گفت حتما قصد و غرضي درکار بوده. من تاکنون فقط 45 درصد پولم را گرفتم نه بيشتر.

 

* در يکي از مصاحبه‌هايت گفته بودي اشتباه کردم امسال به پرسپوليس آمدم؟

- صددرصد تکذيب مي‌کنم. يکي از سايت‌ها يکي دو جمله از حرف هايم را بالا و پايين نوشته بود. بعد از خواندن اين مصاحبه را هم تکذيب کردم. من با پرسپوليس قرارداد 3 ساله بستم و شرايطم در فصل گذشته خيلي خوب بود. سواي مصدوميت توانستم در تيم بزرگي مانند پرسپوليس بازي کنم و خودي نشان بدهم. تا قبل از مصدوميتم هم فکر نمي‌کنم عملکردم بد بوده. به مرور زمان هم در اين تيم جا افتادم. قسمت و تقدير الهي بود که به اين تيم بزرگ بيايم و خدا را شکر با اين همه مشکلات نايب قهرمان شديم.

 

* گويا قبل از بازي با راه‌آهن وقتي اميد عاليشاه به دستشوي رفته بود تو در راه قفل کرده بودي و عاليشاه زنداني شده بود؟

- اصلا قصد و غرضي در کار نبود. من و اميد همزمان به دستشويي رفته بوديم و من نمي‌دانستم اميد هم در دستشويي است. در دستشويي که اميد در آنجا حضور داشت قفل شد و وقتي فهميد من در آنجا هستم صدايم کرد و گفت بيا در را باز کن! من هم هر چقدر تلاش کردم نتوانستيم در را باز کنم. براي همين به رختکن آمدم و از مسئول رختکن کمک خواستم. همين موضوع سوژه خوبي براي شوخي و خنده بازيکنان شد.

 

* اما بعضي‌ها مي‌گويند تو از عمد در دستشويي را قفل کردي؟

- واقعا خنده‌دار است. براي چي بايد از عمد چنين کاري کنم؟! من و اميد براي يکديگر دوستان خوبي هستيم و خيلي رفيقيم، براي چي مي‌نويسند که ما مشکل داشتيم؟! دليل ندارد اميد را زنداني کنم.

 

* با اين همه اتفاق و مشکل کسي فکرش را نمي کرد پرسپوليس در جمع سه تيم قرار بگيرد؟

- خود من در بازي آخر خيلي اميدوار بودم چرا که شرايط تيم را مي‌دانستم. حتي وقتي بازي فولاد خوزستان، گسترش را ديدم متوجه شدم تيم تبريزي موقعيت‌هاي فراواني هدر داد. اگر گسترش فولاد را مي‌برد الان قهرمان بوديم.

 

* الان حسرت آن 2 دقيقه را نمي‌خوريد؟

- صددرصد حسرت مي‌خوريم اما ديگر فايده‌اي ندارد.

 

* فکر مي‌کنيد اين همه مشکل تا شروع فصل جديد حل مي‌شود؟

- اگر نخواهند کاري کنند که پرسپوليس از هم مي‌پاشد. از همين الان بايد به فکر باشند و تکليف خيلي چيزها را روشن کنند زيرا پرسپوليس به عنوان نماينده ايران قرار است از اعتبار کشورمان در آسيا دفاع کند. اميدوارم به زودي مشکلات را از بين ببرند.

 

* تو هم مانند سيدجلال و بعضي بازيکنان قيد پولت را مي‌زني يا پيگيري مي‌کني؟

- ما هيچ‌وقت قيد پولمان را نمي‌زنيم. حتم بدانيد تا دينار آخر پولم را مي‌گيرم. البته بايد بگويم همه ما بازيکنان پرسپوليس را دوست داريم اما دليل نمي‌شود بخواهيم قيد پولمان را بزنيم انشاءاله مشکلات حل شود و بعد از مدت ها پولمان را بگيريم.

 

* خيلي از بازيکنان که شاکي هستند منتظرند تا مسئولين براي تمديد با آنها تماس بگيرند؟

- من که با پرسپوليس قرارداد دارم. اما براي بعضي از بازيکنان که قراردادهايشان تمام شده شرايط فرق مي‌کند. فصل گذشته در اولين سال حضورم توانستم در ترکيب تيم جا بيفتم و موفق شوم. قطعا در سال دوم شرايط بهتر هم خواهد شد. من که خيلي دوست دارم در پرسپوليس بمانم. اگر خواستند براي مذاکره به باشگاه مي‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها