کد خبر: ۲۱۷۳۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
رئيس سازمان ليگ گفت: با اعلام قراردادها در سايت باشگاه‌ها و اعلام عملکرد آنها توسط حسابرسي و بازرسي باشگاه ها به سازمان ليگ کاهش هزينه ها را در بر خواهد داشت.

 

مهدي تاج در برنامه زاويه در خصوص وظايف سازمان ليگ اظهار داشت: وظيفه ذاتي سازمان ليگ اجراي دقيق و به موقع مسابقات است و کيفيت ليگ به عهده همه باشگاه ها است حتي اگر يک باشگاه در 2 يا 3 مسابقه برنده باشد موجب افزايش تماشاگر خواهد شد.

وي افزود: در صورت واگذاري ورزشگاه ها به باشگاه ها، بليت فروشي را به باشگاه ها واگذار خواهيم کرد و همين امر موجب افزايش درآمد باشگاه ها خواهد شد. الکترونيکي کردن بليت فروشي و اجراي تقويم دقيق مسابقات و به موقع شروع کردن و به موقع خاتمه دادن بازي هاي ليگ و همکاري لازم با تيم ملي و گرفتن 4 سهميه در ليگ باشگاه هاي آسيا و 905 امتياز گرفتن از AFC و دوم شدن در ليگ ها بعد از ژاپن و برگزاري مناسب جشن اختتاميه و افتتاحيه و جشن برترين هاي ليگ و شرکت در کارهاي اجتماعي همچون تبليغ عليه اعتياد و گراميداشت فعاليت هاي مهم را از جمله شاخص ترين برنامه هاي سازمان ليگ دانست.

در ادامه برنامه برخي کارشناسان و مديران باشگاه ها عملکرد سازمان ليگ مورد بررسي قرار گرفت که بر اساس سوال مجري از آنها از نمره10 به عملکرد سازمان ليگ تعدادي 8،8.5 و 9 و تنها قنبرزاده 9 به بالا به سازمان ليگ نمره قبولي دادند و تقريبا نظر مردمي اعلام شده به برنامه زاويه هم به همين شکل بود که رضايت مندي نزديک به 90درصد را به خود اختصاص داده بود.

پيش از اين نبي دبيرکل فدراسيون در جمعه گذشته در برنامه ورزش و مردم رضايت‌مندي از عملکرد کي روش و سازمان ليگ را از نظر مردم بالاي 70% دانسته بود.

تيم ملي و سازمان ليگ در فصل گذشته همکاري هاي خوبي با هم داشتند و در مواقعي هم اختلافات شديدي داشته که با وساطت فدراسيون و علي کفاشيان ختم به خير شده است.

تاج همچنين مهم ترين وظيفه سازمان ليگ در ليگ چهادهم را افزايش درآمد و کاهش هزينه ها دانست و گفت: فروش تبليغات محيطي ليگ چهاردهم 160 ميليارد تومان شده است که افزايش چندين برابري داشته و با اعلام قراردادها در سايت باشگاه ها و اعلام عملکرد باشگاه ها توسط حسابرسي و بازرسي باشگاه ها به سازمان ليگ کاهش هزينه ها را در بر دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها