کد خبر: ۲۱۷۳۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
به نظر سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان هيچ فناوري‌اي بهتر از تکنولوژي «خط دروازه‌» در شرايط کنوني نيست و مربي براي کسب موفقيت نياز به کمک همکارانش دارد.

 

«يواخيم لو» که تيمش 54 روز ديگر در پيکارهاي برزيل 2014 با پرتغال، آمريکا و غنا رقابت خواهد کرد تا بخت خود را براي کسب مقام قهرماني در آمريکاي جنوبي بيازمايد، روز گذشته در مصاحبه‌اي حرف‌هاي قابل تاملي زد.

وي در بخشي از صحبت‌هايش عنوان کرد بهترين فناوري براي تشخيص گذشتن توپ از خط دروازه،‌ سيستمي است که داخل توپ فوتبال «بردي ديجيتالي» گذاشته مي‌شود و دروازه‌ها به يکسري سنسورها مجهز مي‌شوند تا مشخص شود توپ از خط عبور کرده يا خير.

لو اظهار داشت: نمي‌توانم تصور کنم در سال‌هاي آينده تکنولوژي‌اي به وجود آيد که جانشين سيستم پيشرفته جاري شود. در آْينده اين امکان هست که روشي جديد براي جايگزيني برد داخل توپ فوتبال يا دوربين‌ در دروازه‌ها استفاده شود اما اکنون فراتر از امکانات فني موجود وجود ندارد.

مربي 54 ساله همچنين معتقد است کار يک مربي پيچيده‌تر‌ و گسترده‌تر از گذشته شده است. وي در اين باره عنوان کرد: نسبت به گذشته مربي امروزي نياز به داشتن قابليت‌هاي بيشتري براي هدايت و پيش‌بردن تيمش دارد. او نياز به اعتماد دارد و از توانايي فيزيکي خوبي نيز بايد برخوردار شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها