کد خبر: ۲۱۷۶۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي ميلان از پيروزي تيمش در ديدار برابر ليورنو خوشحال است. او مي‌گويد هدف ميلان در اين فصل کسب سهميه ليگ اروپاست.

 

ميلان در هفته سي و چهارم رقابت هاي سري A موفق شد با سه گل برابر مهمانش ليورنو به پيروزي برسد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به پارما در رده ششم جدول رده‌بندي قرار گيرد.

ميلان در حالي برابر ليورنو به پيروزي سه بر صفر رسيد که شانس خود را براي کسب سهميه در ليگ اروپا امتحان مي‌کند. سيدورف سرمربي هلندي ميلان اميدوار است که شاگردانش سهميه ليگ اروپا را براي فصل بعد کسب کند. او پس از پيروزي برابر ليورنو در گفتگو با شبکه اسکاي اسپورت عنوان کرد: بدون شک من از پيروزي خوشحال هستم. پيروزي در ديدار برابر ليورنو گامي بزرگ براي ما به شمار مي‌آيد. اميدوارم که روند پيروزي‌هاي ميلان همچنان ادامه يايد. بازي خوبي را براي ليورنو به نمايش گذاشتيم و شايسته پيروزي بوديم.

او افزود: از عملکرد شاگردانم در ديدار برابر ليورنو راضي هستم چرا که آنها انتظارات را در ميدان برآورده کردند و بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. هدف ما در اين فصل کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد است. براي رسيدن به اين هدف تا پايان فصل خواهيم جنگيد. اميدوارم که در ديدارهاي آينده خود به پيروزي برسيم تا جواز حضور در ليگ اروپا را به دست آوريم.

سيدورف در پايان سخنان خود درباه آينده اش با ميلان گفت: من کسي نيستم که بتوانم به اين سوال پاسخ دهم. بهتر است اين سوال را از رييس باشگاه بپرسيد نه من چرا که نمي‌توانم به نمايندگي از ديگران سخن بگويم.

هدايت ميلان در فصل جاري را ماسيميليانو آلگري برعهده داشت اما سران اين باشگاه پس از نتايج کابوس وار آلگري را از کار برکنار و سيدورف را به عنوان جانشين او انتخاب کردند. ميلان با هدايت اين مربي تا حدودي بهتر نتيجه گرفته است و اين شانس را دارد که سهميه ليگ اروپا را به دست آورد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها