کد خبر: ۲۱۷۷۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:دوست و دشمن عمق بصیرت مردم ایران را در 9 دی 88 به نظاره نشستند لذا هرچند فتنه درآمد خوبی داشت ولی هزینه‌هایی سنگینی را هم به نظام تحمیل کرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این تشکل، در خصوص انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: این انتخابات علاوه بر حساسیت عمومی انتخابات گذشته و وسواس‌های موجود، یک ویژگی خاص و منحصر به فردی را دارد که باید به آن توجه داشت.

وی گفت:‌ شاید مهمترین ویژگی خاص این دوره انتخابات این است که اولین انتخابات بعد از فتنه 88 است. فتنه‌ای که خسارت‌های سنگینی توسط یک عده از خدابی‌خبر و وابسته به دشمن به نظام جمهوری اسلامی وارد آوردند. هر چند فتنه آنها با بصیرت ملت و تدبیر مقام معظم رهبری خنثی شد و در نهایت منجر به حماسه 9 دی شد که نماد همبستگی امت و امام است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: دوست و دشمن عمق بصیرت مردم ایران را به نظاره نشستند لذا هرچند فتنه درآمد خوبی داشت ولی هزینه‌هایی سنگینی را هم به نظام تحمیل کرد.

باهنر گفت:‌ فتنه‌گران هنوز دست از فتنه‌گری برنداشتند و تصمیم دارند در کسوت‌های متنوع و گوناگون این انتخابات را بی‌اثر کرده و یا خودشان را در نتیجه انتخابات مؤثر قرار دهند. البته اصلاح‌طلبان حرف‌های متفاوت می‌زنند گاه از تحریم انتخابات و گاه سخن از حرکت با مهره سفید به میان می‌آورند تا بتوانند فراکسیون مورد نظر خود را در مجلس شکل دهند.

دبیرکل جامعه مهندسین در ادامه به جریان انحرافی اشاره کرد و گفت:‌ بعضی از فعالان جبهه سیاست از مدت‌ها قبل اخطار می‌دادند که یک جبهه انحرافی از درون اصولگرایی در حال شکل‌گیری است و خطر آن کمتر از خطر فتنه‌گران نیست و علت آن این است که آنها خود را اصول‌گراتر از سایر اصولگرایان می‌دانند.

باهنر افزود: حساسیت در انتخابات حساسیت بالایی است که الحمدالله جامعتین با رهبری آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی تلاش‌های سنگینی را انجام دادند که اصولگرایان در زیر چتر این دو نهاد شریف روحانی جمع شوند لذا این کار بسیار ضروری بوده و است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها