کد خبر: ۲۱۷۸۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
چندی پیش وزارت ورزش لیست مبالغ دریافتی بازیکنان پرسپولیس را منتشر کرد و مشخص شد بازیکناني که به بی‌پولی اعتراض داشتند و هر روز حرف از اعتصاب می‌زدند با مبالغ میلیاردی جذب این تیم شده بودند. بازیکنان پرسپولیس پس از لو رفتن مبالغ دریافتی اعتراض شدیدی به منتشر شدن این لیست کردند و مدعی شدند این مبالغ درست نیست.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از افكار نيوز ، چندی پیش وزارت ورزش لیست مبالغ دریافتی بازیکنان پرسپولیس را منتشر کرد و مشخص شد بازیکناني که به بی‌پولی اعتراض داشتند و هر روز حرف از اعتصاب می‌زدند با مبالغ میلیاردی جذب این تیم شده بودند. بازیکنان پرسپولیس پس از لو رفتن مبالغ دریافتی اعتراض شدیدی به منتشر شدن این لیست کردند و مدعی شدند این مبالغ درست نیست.

 

چند روز بعد از این ماجرا حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال مصاحبه‌ای انجام داد و گفت برای این فصل ۹۵۰ میليون قرارداد بسته. حالا با انتشار لیست مبالغ دریافتی استقلالی‌ها صحت حرف حنیف تأیید شده و مشخص شد تنها بازیکنی که در بین بازیکنان سرخابی حقیقت را به هواداران گفته حنیف عمران‌زاده است. چه خوب است بازیکنان دیگر، صداقت حنیف را در مصاحبه‌هايشان داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها