کد خبر: ۲۱۷۸۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
سيدرضا فيض بخش گفت: محجوب با انصراف خود مي‌خواهد ترکش‌هاي حذف دارگان اسکوچيچ به او نخورد.
مديربرنامه‌هاي اسکوچيچ گفت‌: امروز به انزلي آمدم تا در مورد وضعيت اسکوچيچ با باشگاه مذاکره کنم. آقاي محجوب در يک ماه گذشته مطالب را اينطور با من مطرح کردند که مي‌خواهند بمانند و طلب اسکوچيچ را پرداخت خواهند کرد. ايشان گفتند که در ملوان هستند و به اين تيم کمک مي‌کنند. ما هم نخواستيم در شرايط سختي که براي تيم و باشگاه به وجود آمده بود مشکلي ايجاد کنيم و سکوت کرديم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه افزود: دراگان اسکوچيچ از حرف‌هاي متناقض مالک ملوان دلخور است، امروز در تماسي که با آقاي معمايي داشتم ايشان گفتند که آقاي محجوب انصراف داده و نمي‌خواهند برگردند و ما در 17 ارديبهشت به کساني که خواهان سهام باشگاه ملوان هستند فراخوان مي‌دهيم و محجوب هم به عنوان يک داوطلب جديد با شرايط جديد پيشنهاد خود را ارائه مي‌کند. به نظر من دليل اين کار اين است که عدم انتخاب دراگان اسکوچيچ براي آقاي محجوب هزينه خواهد داشت به همين دليل انصراف داده است تا ترکش انتخاب سرمربي جديد به او نخورد.

مديربرنامه‌هاي دراگان اسکوچيچ در پايان گفت:‌ تمام تلاش من اين است که اين مربي خوب را در ايران نگه دارم ولي صداقت در حرف‌هاي آقاي محجوب نيست. من به شدت از ايشان دلخور هستم، ايشان در هر مصاحبه‌اي جانباز بودن خود را مطرح مي‌کند. کاري که ايشان براي دفاع از مملکت خود انجام داده است قابل تقدير است البته در جاي خود. عموي من هم جانباز جنگ تحميلي است ولي درست نيست که ايشان در هر مصاحبه‌اي اين موضوع را مطرح مي‌کند. ‌آقاي محجوب نمي‌بايست ذهنيت اسکوچيچ را خراب مي‌کرد. اميدوارم که بتوانم به اسکوچيچ بقبولانم که همه ايرانيان يکجور نيستند چون ذهنيت بدي براي او نسبت به اين قضايا ايجاد شده است.

در نشست هيئت مديره باشگاه ملوان نصرت ايراندوست به عنوان سرمربي جديد ملوان جانشين اسکوچيچ شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها