کد خبر: ۲۱۷۹۲۱
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکر نمی‌کنم قرارداد استقلال چند برابر تیم نفت باشد اما استقلال تیم بزرگی است و هر که بامش بیش برفش بیشتر.
میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرارداد بازیکنان استقلال چند برابر هزینه‌های باشگاه نفت نیست و
تمامی باشگاه‌ها باید قراردادهایشان را شفاف سازی کنند تا مشخص شود که این موضوع صحت دارد یا ندارد.
 
وی در خصوص مشکلات مالی استقلال و بدهی‌های این تیم گفت: وزارت ورزش باید مشخص کند که استقلال خصوصی شود یا دولتی بماند و بودجه ما از کجا تامین شود وگرنه امسال هم مانند سال‌های پیش نمی‌توانیم با سر فرصت تیم خوبی را ببندیم و بدهی‌هایمان نیز افزایش می‌یابد.
 
سرپرست تیم استقلال در مورد استعفای فتح اله زاده اظهار داشت: استعفای فتح اله زاده اشتباه است وی باید در استقلال بماند و به ما کمک کند ما همیشه آخرین تیمی هستیم که ترکیبمان کامل می‌شود به همین دلیل به آمادگی لازم نمی‌رسیم و نتایج دلخواه و خوبی کسب نمی‌کنیم.
 
میرشاد ماجدی در خصوص جذب بازیکنان در این فصل گفت: ما هنوز برای فصل جدید برنامه‌های نداریم و منتظر هستیم بازی آخرمان در لیگ قهرمانان تمام شود تا برای این فصل برنامه‌ریزی کنیم.
 
وی در مورد وضعیت تیموریان و حیدری گفت: بازیکنانی که قرارداد یکساله دارند آزاد هستند اما وزارت ورزش باید وضعیت کادر فنی و مدیریت را مشخص کند تا به قرارداد بازیکنان رسیدگی شود.
 
ماجدی در پایان درباره وضعیت تیم برای آخرین بازی استقلال در لیگ قهرمانان خاطر نشان کرد: ما در این بازی ملی پوشان خود را در اختیار نداریم و 5 بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم تیم پزشکی این بازیکنان را به آمادگی لازم برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها