کد خبر: ۲۱۸۰۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل اورتون اعلام کرد تصميم‌هاي اشتباه شاگردانش در جريان ديدار موجب شکست آنها شده است.

 

منچستريونايتد در ديدار هفته سي و پنجم خود در خانه اورتون تن به شکست دو بر صفر داد. ليتون بينز 28 (پنالتي) و کوين ميرالاس 43 گل‌هاي اورتون را وارد دروازه حريف کردند. با نتيجه به دست آمده، اورتون 69 امتيازي شد تا رده پنجمي خود را حفظ کرده و به حضور در ليگ قهرمانان اروپا در سال بعد اميدوار بماند. منچستريونايتد هم با 57 امتياز رتبه هفتم جدول را در اختيار دارد و بعيد به نظر مي‌رسد بتواند راهي ديدارهاي ليگ اروپا هم بشود.

به نقل از فارس، ديويد مويس در مورد رويارويي با اورتون گفت: دو گل بسيار بد خورديم. در واقع تصميم‌هاي اشتباه و احمقانه در يک ديدار موجب شد اينچنين شکست بخوريم. يکي از آنها شيرجه زدن مقابل توپي بود که به سمت دروازه مي‌آمد. پيش از آن گل، تيمم خيلي خوب توپ را به گردش درآورده و ميدان را در اختيار گرفته بود. نيمه نخست نمايش خوبي داشتيم اما در دادن پاس‌هاي نهايي که منجر به گل شود دقت لازم را نداشتيم. اين موضوع مرا نا اميد کرد.

اين نتيجه از نظر رياضي منچستريونايتد را از رسيدن به ليگ قهرمانان اروپا در سال بعد دور نگه مي‌دارد. مويس تاييد کرد اين اتفاق براي او ناراحت کننده است اما تلاش خواهد کرد تيمش را براي فصل آينده تقويت کند.

مويس اين‌چنين ادامه داد: نرسيدن به ليگ قهرمانان اروپا براي ما ناراحت کننده است. ديدارهاي اروپايي بخشي از اين باشگاه هستند. ما هم دوست داشتيم در آن حضور داشته باشيم. مي‌خواهيم خيلي زود بار ديگر به اين رقابت‌ها بازگرديم. مي‌خواهم تيمي داشته باشم که بهتر از تيم کنوني توانايي پيروزي بر حريفان را داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها