کد خبر: ۲۱۸۱۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهدی کیانی هافبک معترض تراکتور از رفتار مسئولان باشگاه ناراحت است و دیروزهم با تیم تمرین نکرد. شایعه شده بود کیانی اجازه حضور در تمرین را ندارد و به همین خاطر با لباس شخصی در کنار زمین تمرین را تماشا کرد. این خبر خیلی عجیب بود چون کیانی از بازیکنان محبوب تونی است و در این فصل برای تراکتور زحمت زیادی کشیده. کیانی در گفت‌و‌گو با بانک ورزش این خبر را تکذیب کرد. مصاحبه او را می‌خوانید:

*شایعه شده اجازه تمرین کردن با تیم را نداری؟
من اجازه تمرین ندارم؟! این چه حرفی است؟ بعضی‌ها برای اینکه خودشان را بزرگ کنند این خبر‌ها را می‌نویسند ولی نمی‌دانند خودشان را کوچک می‌کنند.

*پس چرا تمرین نکردی؟
مچ پایم درد می‌کرد و ترجیح دادم استراحت کنم. با تونی هم صحبت کردم و چون بازی تشریفاتی بود با استراحتم موافقت کرد. پزشک تیم هم در جریان مصدومیت من است و از نیم فصل نباید بازی می‌کردم اما به خاطر تیم هر طور بود به زمین می‌رفتم. اگر تونی با من مشکل داشت یک ساعت من را بغل نمی‌کرد و با هم خوش و بش نمی‌کردیم. کسی که اجازه تمرین ندارد نمی‌تواند حتی کنار زمین بایستد!

*راستی نظمی اعتقاد داشت، بلاتکلیف نیستی و در این مدت هم با تو حرف زده؟
به آقای نظمی می‌گویم؛ «باشه، قبول من دروغ می‌گویم. من مهدی کیانی دروغگو هستم اما بقیه بازیکنان هم دروغ می‌گویند؟!» ایشان یک بار بعد از بازی با استقلال خوزستان داخل رختکن آمد، همین!

*مدیرعامل در مصاحبه با بانک ورزش از حل شدن مشکل سند مغازه‌ها هم حرف زد..
پس چرا مشکل سند این مغازه‌ها حل نشده؟ یک سال گذشته اما هیچ خبری نشده.

*ولی نظمی گفته؛ «خودش به اداره دارایی رفته»
اگر این کار را کردند چرا مشکل من هنوز حل نشده. در این ۶، ۷ سالی که در تراکتور بودم باشگاه مالیات من را پرداخت نکرده و من هم بی‌خبر بودم. مالیات به عهده باشگاه بود. به خدا زشت است با بازیکنی که جوانی‌اش را در این تیم گذاشته اینطور رفتار کنند. جلوی حساب من را به خاطر مالیات بستند و هر روز به باشگاه می‌گویم یک نامه بدهند تا حسابم را باز کنند. من هم زندگی دارم و گرفتارم اما مشکلم را حل نمی‌کنند و انگار نه انگار! من جوانی‌ام را در این تیم گذاشتم و عاشق تراکتور هستم چرا آدم را به اینجا می‌رسانند؟

*ظاهرا تمام بازیکنان ناراحت هستند اما مسئولان معتقد هستند مشکل خاصی وجود ندارد و پرداختی‌های خوب داشتند..
باز هم می‌گویم من دروغگو هستم. علی کریمی که در بایرن مونیخ بازی کرده هم دروغ می‌گوید؟ مرتضی اسدی، محمد نصرتی، سعید دقیقی، کریم انصاری فرد، فخرالدینی و بقیه بچه‌ها دروغ می‌گویند؟ فرشید طالبی با صبوری و معرفتی که دارد هم دروغ می‌گوید؟ به خدا من دلم برای تیم می‌سوزد. با این تیم بزرگ شدم و زندگی کردم. دوست دارم تراکتور سال به سال پیشرفت کند نه اینکه همینطور بماند.

*هواداران هم نگران این شرایط هستند؟
من دارم می‌بینم هواداران چقدر این تیم را دوست دارند.

*خبر داری طبق آمار تراکتور امسال رکورد تیم پر تماشاگر را نزد؟!
هواداران با هزار سختی به ورزشگاه می‌آیند اما با این وضعیت دلسرد می‌شوند. ما می‌توانستیم در لیگ حداقل دوم یا سوم شویم اما نشد. من بازیکن تا یک مدت می‌توانم بازی کنم اما هواداران برای این تیم می‌مانند. باید به هواداران ارزش بدهند. بازیکنان بزرگی مثل علی آقا کریمی به خاطر هواداران خوب ما به این تیم آمدند. به خدا من دنبال منافع خودم نیستم و اگر منافع خودم مهم بود ۳سال پیش از این تیم می‌رفتم. فقط می‌گویم باید همه چیز روی اصول باشد.

*ظاهرا تونی هم با این وضعیت نمی‌خواهد بماند؟
با تونی سر تمرین دیروز حرف زد. او دیروز با مسئولان باشگاه جلسه داشت و از دست کار‌هایشان می‌خواست گریه کند. او گفت؛ «پیشنهاد‌هایی به من دادند که روی کاغذ خوب است ولی با شنیدن این پیشنهادات خنده‌ام گرفت.» تونی دوست دارد در این تیم بماند. اما با این شرایط فصل آینده دوزادهم سیزدهم می‌شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها