کد خبر: ۲۱۸۶۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
پرسپولیسی ها با اینکه با مشکلات مالی سر و کله می زنند حاضر شده اند نصف قرارداد هافبک تراکتور را پیش از شروع فصل بدهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، مهدی کیانی هافبک متعصب و جنگنده تراکتور در هفته گذشته حسابی از عملکرد مسئولان باشگاه علی الخصوص مدیرعمال ناراحت بود و مصاحبه‌های تندی انجام داد.

 

کیانی پیش از این در مصاحبه‌ای گلایه‌هایش را مطرح کرد. او همیشه با صراحت حرف می‌زند و پنهان کاری نمی‌کند. بعد از اینکه او به نمایندگی از بازیکنان تراکتور اعتراضاتش را به گوش مسئولان رساند و مردم را از این اتفاقات مطلع کرد، خبر‌های خوشی شنید.

 

دیروز از سوی باشگاه با کیانی تماس گرفته شد تا برای حل مشکل مالیاتی‌اش ومغازه‌هایش به باشگاه مراجعه کند. نظمی با او تماس گرفته تا اختلافات را کنار بگذارند و کدورت‌ها برطرف شود.

 

از سوی دیگر، علی دایی که بیشتر از همه فکر پرسپولیس است، می‌خواهد هر چه زود‌تر یارگیری کند. او حتی خواهان جذب مهدی کیانی هافبک تراکتور شده است.

 

با خبر شدیم که از طرف باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده با کیانی تماس گرفتند و او مورد توجه علی دایی قرار گرفته است. حمید استیلی با شماره ۶ تراکتور تماس گرفته و حتی پیشنهادات خوبی به او دادند. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس اوضاع و احوال خوبی ندارد و هنوز بلاتکلیف است.

 

پرسپولیسی‌ها در شرایطی که پولی در بساط ندارند و خادم اعلام کرده، دیگر پولی به این باشگاه نمی‌دهد حاضر شدند نصف قرارداد کیانی پیش از شروع فصل بدهند.

 

کیانی همه چیز را به بعد از بازی موکول کرده اما به پرسپولیسی‌ها هم گفته؛ «دوست دارد در تراکتور بماند و اگر شرایط مهیا باشد به عشق تبریزی‌ها می‌ماند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها