کد خبر: ۲۱۸۶۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ثبت نام نکردند/
سخنگوی دولت گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام نکردند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت امروز و پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که 2 میلیون و 400 هزار نفر برای یارانه ثبت نام نکرده اند و حدود 73 میلیون نفر نیز خواهان دریافت یارانه نقدی بوده‌اند، اظهار داشت:با این رقم انصراف، 1200 میلیارد تومان به درآمد دولت اضافه شد.

گفتنی است در پایان سال 92 حدود 77 میلیون و 500 هزار نفر یارانه نقدی دریافت کرده‌اند.

سخنگوی دولت گفت: برای کسانی که ثبت نام نکرده اند تسهیلات خاصی در نظر می گیریم.

وی ادامه داد همه کسانی که ثبت نام کرده‌اند در اردیبهشت نیز یارانه می‌گیرند.

نوبخت اضافه کرد: برای تحقق بودجه 93 و دادن سهم تولید و سایر بخش ها نیازمند انصراف تعداد بیشتری از مردم و یا افزایش بودجه هستیم.

سخنگوی دولت د رخصوص اموال آزاد شده بعد از توافق ژنو گفت:پول‌هایمان طبق توافق ژنو آزاد شده، اما قدرت انتخاب چگونگی ورود پول با ماست و ضروتی ندارد که حتما بصورت ریال وارد کنیم.

وی با ناصحیح خواندن اطلاعات منقدین اظهار داشت که برخی می‌خواهند مذاکرات را مخدوش کنند.  

سخنگوی دولت اضافه کرد: برخی افراد قصد التهاب افکنی در زمان ثبت نام را داشتند و می خواستند انصراف مردم را به مسائل سیاسی گره بزنند.

وی با بیان اینکه تولید هم یارانه می‌گیرد و در حال تدوین آیین‌نامه‌اش هستیم گفت: تورم امسال آنقدر کاهش پیدا می کند که افزایش قیمت حاملهای انرژی در آن تاثیری نگذارد.

نوبخت در واکنش به جشن جنجالی همسر رئیس‌جمهور که در کاخ سعد آباد برگزار شده بود با بیان اینکه  روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری با انتشار اطلاعیه‌ چنین اخباری را تکذیب کرد، اظهار داشت:عده ای کارشان همین است که پول بگیرند تا برای دولت حاشیه درست کنند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه آنها هر روز می‌خواهند یک مساله کوچک را تبدیل به سوژه کنند تصریح کرد: دولت درگیر مسائل بزرگی مثل مذاکرات و هدفمندی است و ما هم نباید وقت خورا صرف پاسخگویی به چنین مسائلی کینم.   

وی ادامه داد:

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در بند 305 زندان اوین تاکید کرد: حق نداریم هیچ اقدام خلاف قانونی علیه زندانیان انجام دهیم .

نوبخت با بیان اینکه تیمی برای بررسی موضوع در دولت تشکیل شده است اقدام رسانه‌های خارجی را در خصوص این اتفاق بزرگنمایی خواند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۰
.. از حاشیه به متن اومدید و میگید برامون حاشیه درست میکنن!؟
در ÷یشگاه خدا خجالت بکشید از این دغل بازی هاتون! فقط بلدبد برای مردم ضعیف و عامه، .... کنید!
پاسخ
باتوانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۰
راست می گه طفلکی مسئله بزرگی نبوده که! ....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۰
اقای نوبخت تو چقدر.... ؟ شما نمیتوانید به مردم 455000 ریال یارانه بدهید چطور برای انصراف دهندگان تسهیلات خاصی درنظر گرفته اید؟
پاسخ
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای ناشناس همیشگی انصراف دهندگان خودشان هستند تسهیلات آن پولهایی است که بلوکه شده بود میدونی هنوز به کشور نرسیده یعنی قرار نیست برسه خودشان با هماهنگی عموهای یانکیشان در خارج می ریزند تو حسابشون به جای یارانه نگرفتشان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
شاید قراره به خاطر اینکه خیلی بچه های خوب و حرف گوش کنی بودن بهشون پفک جایزه بدن!!
محمدجواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
آقای نوبخت درست می فرمایندیک مسئله کوچیکی رونباید بزرگش کردچون در خانواده هایی که خوی اشرافی گری دارن ذکر این مسائل زشته،بعدش هم دولت گرفتار مذاکرات ژنو2میباشه نباید تمرکزش رو به هم زد،چون در مذاکرات قبلی عده ایی بیسواد تمرکزآقایون رو به هم زدغنی سازی روبه 5درصد رسوندند،الاهم اگه حواسشون پرت بشه یهو آب سنگین اراک هم تعطیل میشه
پاسخ
فرشاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
خوی اشرافی گری مثل جشن ژنرالهای ارتش شاهنشاهی در شبهای چهارشنبه بود می ماند همین امثال این آقا در اینجور جشنها جمع می شوند مراسم اجرا می کنند به صورت مخطلت و آخرشم برقا خاموش می کنند ببین چه جشنی بشود
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
آفرين خوب گفتي
psdk
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۰
داخلی که بزرگنمایی می کنند خارجی هم همینطور پس حتما تنها راستگویان بزرگ شما هستید. چقدر راحت مردم رو به سخره می گیرید.
پاسخ
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۰
ایشون هم میخواد اشرافی گری کاخ سعدآباد رو ماس مالی کنه؟
پاسخ
کریم خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
اقای نوبخت واقعا خودت باور میکنی حرفای خودتو؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
نمیگه چرا در زندان این وسایل وجود داشته میگه ما نباید علیه زندانیها کاری کنیم چه دولت مقتدری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اینا کارگزارهای ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
خیلی خوشمزه است!! می گه برخی می خواستن انصراف مردم رو به مسائل سیاسی گره بزنن!! اینو می گه چون 73 میلیون نفر انصراف ندادن حالا اگه 73 میلیون انصراف داده بودن همینا اینو آنچنان تو بوق می کردن و روش مانور می دادن و باهاش پز می دادن که پیام ادعایی 24 خردادشون یادشون می رفت و دیگه باید از این به بعد پیام 31 فروردینو در می یافتیم!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
ناشناس اقا فوتبال رو خصوصی کنند چقدر بیت المال رو میدن به این مفت خورها تا گل بخورند بعد به ما میگند یارانه نگیرید حقوق کارکنان نفت وبرق را هم مثل همه ی سازمان ها بکنند بروید فیش حقوق کارمندان سازمان مرکزی شیلات روببینید خجالت بکشید بیچاره ها به نان شب محتاجند حقوق انها افتضاح است این دولت تدبیر است
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۰
فقط اینو بگم از خدا بترسیدیک روزی باید پاسخ تک تک افراد ملت عزیزومقتدر ایرانو بدهید.مردم از شماها خدمت میخوان اما شماها...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها