کد خبر: ۲۱۸۷۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
جمشيدي:
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: رويانيان خودش بايد پاسخگوي بدهي 50 ميلياردي باشد و بگويد چه کار کرده است.
محمد جمشيدي در مورد بدهي 50 ميلياردي محمد رويانيان در پرسپوليس اظهار داشت: 7 ماه پيش به عضويت هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درآمديم و زماني عضو هيئت مديره شديم که فصل آغاز شده بود و بازيکنان و اعضاي کادر فني جذب شده بودند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: به محض ورود به باشگاه پرسپوليس هيئت مديره جلسه‌اي را برگزار کرد و همانجا تصويب شد که هر گونه فعاليت اقتصادي باشگاه بايد به هيئت مديره اعلام و تصويب شود. در کل هيئت مديره هيچ نقشي در اين بدهي نداشته کمااينکه هيئت مديره قبل از ما هم نقشي در اين قضيه نداشته است. فقط اين را بگويم که مدير بعدي پرسپوليس وقتي با بدهي 70 ميلياردي روبه‌رو شود حتماً فرار مي‌کند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: رويانيان خودش بايد پاسخگوي اين بدهي باشد و خودش بايد بگويد چه کار کرده است. آقاي خادم با توجه به گزارش‌هاي حسابرسان وزارت ورزش و جوانان صحبت مي‌کند و حرف‌هايش مستند است. من خيلي تلاش کردم تا پيش از برنامه 90 با رويانيان تماس بگيرم اما پاسخ تلفن‌ من را نداد.

جمشيدي در خصوص آخرين اخبار از تغييرات در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: بايد تکليف پرسپوليس هرچه زودتر مشخص شود تا بشود براي فصل بعد تيم قدرتمندي را تشکيل داد. تيم‌هاي ديگر کم کم به قکر جذب بازيکن هستند اما تکليف پرسپوليس هنوز مشخص نيست.

وي يادآور شد: چند بار به آقاي خادم گفتم که حاضر هستم جايم را در هيئت مديره به شخص ديگري بدهم. چون حواشي پرسپوليس زياد است انساني مانند من که به جنجال علاقه‌اي ندارد نمي‌تواند در اين فضا کار کند. کار کردن در تيم‌هايي مانند پرسپوليس و استقلال دردسر زيادي دارد. در کنار اين موارد افراد مشتاقي هم هستند که حاضر هستند بدون هيچ چشمداشتي به پرسپوليس کمک کنند.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که اگر پيکان ليگ برتري شود به اين تيم باز مي‌گردد، عنوان کرد: فعلاً که پيکان ليگ برتري نشده اما اگر اين اتفاق رخ دهد آن‌وقت بين پيکان و پرسپوليس يکي را انتخاب مي‌کنم و جايي مي‌روم که کم حاشيه‌تر باشد.

جمشيدي درباره فاش شدن رقم قرارداد بازيکنان پرسپوليس و استقلال در چند روز گذشته، تصريح کرد: فکر مي‌کنم اينکه مردم در جريان قرارداد بازيکنان قرار بگيرند محاسن و معايب خاص خودش را دارد. اينکه مبلغ قراردادها مشخص شود نشان از اين دارد که فوتبال ما حرفه‌اي شده و حتي خانواده‌ها ترغيب مي‌شوند فرزندانشان را فوتباليست‌ کنند اما از طرفي در اين وضعيت اقتصادي که ممکن است خانواده‌اي محتاج 600 هزار تومان باشد قرارداد چند ميلياردي يک بازيکن باعث تضاد در جامعه مي‌شود.

وي اضافه کرد: فاش شدن قرارداد بازيکنان باعث مي‌شود که بازيکنان و باشگاه‌ها بيشتر مراقب باشند. در اين شرايط وقتي بازيکن پول زيادي مي‌گيرد مي‌داند که هوادار از او چه توقعي دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها