کد خبر: ۲۱۸۷۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هيچ صحبتي در مورد برکناري کرانچار نشده است و منتظر بازگشت اعضاي تيم از عربستان هستيم.
مسعود تابش درباره شکست يک بر صفر سپاهان مقابل الهلال عربستان و حذف از ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: متأسفانه گل الهلال آفسايد بود و با اشتباه داور بازي را واگذار کرديم. در ديدار مقابل الاهلي امارات داور کره‌اي پدرمان را درآورد و گل صحيح را آفسايد اعلام کرد و در ديدار ديروز نيز داور ژاپني مرتکب اشتباه شد.

به نقل از فارس، وي در مورد ناکامي سپاهان در مسابقات امسال عنوان کرد: وقتي يک داور با تصميم اشتباه خود سرنوشت يک تيم را به هم مي‌زند شرايط به همين شکل رقم مي‌خورد. اگر داور اشتباه نمي‌کرد الان همه چيز به کام بود و سپاهان ناکام نبود. به هر حال فوتبال هزار و يک اتفاق دارد و گاهي اين مشکلات به وجود مي‌آيد. اميدواريم با تصميماتي که گرفته مي‌شود سپاهان در سال آينده با قدرت بيشتري پا به رقابت‌ها بگذارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اينکه وضعيت بازيکنان ملي‌پوش سپاهان به کجا انجاميد، يادآور شد: فعلا در اين مورد خبر خاصي نشنيديم. بازيکنان روز جمعه به ايران باز مي‌گردند و فکر مي‌کنم از اردوي اتريش کنار ساير ملي‌پوشان حاضر خواهند شد. بعيد مي‌دانم بازيکنان به اردوي آفريقاي جنوبي بروند.

تابش در مورد کشمکش‌هايي که طي يک ماه اخير مبني بر حضور بازيکنان ملي‌پوش در اردوي تيم ملي به وجود آمده بود، اظهار داشت: طبيعي است وقتي اعلام مي‌شود 6 بازيکن اصلي سپاهان از اردوي تيم ملي خط خوردند اين مسئله آنها را از لحاظ روحي و رواني دچار مشکل مي‌کند. اگر يک بازيکن جوان بشنود از اردوي تيم ملي خط خورده آيا مي‌تواند روحيه خود را حفظ کند. اين خط خوردن از دست دادن يک بازي ملي نيست بلکه از دست دادن جام جهاني است. بدون شک اين اتفاق روي کيفيت بازيکنان تأثير گذاشت و انگيزه آنها را دچار مشکل کرد.

وي با اشاره به اينکه پيروزي مقابل الهلال مي‌توانست تمام ايراني‌ها را خوشحال کند، خاطر نشان کرد: اگر در اين ديدار برنده مي‌شديم يک پيروزي ملي به دست مي‌آمد و آن وقت بازيکنان سپاهان با روحيه مضاعف آماده حضور در اردوي تيم ملي مي‌شدند اما متأسفانه اين اتفاق نيفتاد و در اين مدت کشمکش‌هاي زيادي به وجود آمد.

تابش در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود زلاتکو کرانچار از سپاهان جدا خواهد شد، عنوان کرد: هيچ صحبتي در اين مورد انجام نشده و منتظر بازگشت تيم هستيم. بايد تمامي مسائل را بررسي کنيم و آن وقت باشگاه در اين رابطه تصميم بگيرد. فعلا چنين بحثي مطرح نبوده و اين مسئله درست نيست.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود احتمال دارد محرم نويد‌کيا از فوتبال خداحافظي کند و سال آينده هدايت سپاهان را برعهده بگيرد، عنوان کرد: نويد‌کيا از ناحيه همسترينگ پا دچار مشکل شده، بعد از عملي که چند ماه پيش روي زانوي اين بازيکن انجام شد قرار بود او بار ديگر به آلمان بازگردد و عمل کوچکي روي همسترينگ خود انجام دهد اما با تصميم خود اين بازيکن او ترجيح داد کنار سپاهان حضور پيدا کند و در ديدارهاي پاياني به ميدان برود. با توجه به غناي تاکتيکي و تفکر بسيار قوي نويد‌کيا به حضور اين بازيکن تا 3 - 4 سال آينده فکر مي‌کنيم. خوشبختانه مشکل زانوي او برطرف شده و تنها از ناحيه همسترينگ مشکل دارد که پس از عملي که انجام خواهد داد موقع آماده‌سازي تيم آماده حضور در تمرينات مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها