کد خبر: ۲۱۸۷۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز تاکيد کرد، بازيکنان و هواداران اين تيم تمايل دارند، توني اوليويرا در جمع سرخپوشان تبريزي بماند.
فرشاد احمدزاده، هافبک جوان تراکتورسازي در خصوص بازي اين تيم برابر لخوياي قطر گفت: لخويا تيم خوبي بود که از بازيکنان خوبي نيز بهره مي‌برد اما ما در هر دو ديدار رفت و برگشت بهتر از اين تيم بوديم و مستحق برد اما با بدشانسي و بعضي از اتفاقات به خواسته‌مان يعني برتري نرسيديم.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: متأسفانه با يک پنالتي نتيجه را به لخويا واگذار کرديم، پنالتي که داور براي اعلام آن اشتباه کرد. ما روي اين اشتباه داوري و پنالتي ناحق نتيجه را به تيم قطري واگذار کرديم.

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در خصوص سرنوشت سرمربي پرتغالي اين تيم تاکيد کرد: تمام هواداران و بازيکنان تراکتورسازي توني را دوست دارند و مي‌خواهند او بماند اما تصميم‌گيرنده اصلي در مورد آينده اين مربي در تراکتورسازي مديريت باشگاه است.

بازيکن سابق پرسپوليس که به صورت قرضي به تراکتورسازي رفته است،‌ اظهار داشت:‌ من به دليل انجام خدمت مقدس سربازي به صورت قرضي به تراکتورسازي پيوستم و بعد از سپري کردن دوران سربازي خود به پرسپوليس برمي‌گردم. البته اين منوط به گرفتن رضايتنامه‌ام از باشگاه تراکتورسازي خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها