کد خبر: ۲۱۸۹۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
این مشکل فقط یک راه‌حل دارد: ادامه همکاری با علی دایی و راضی کردن سرمربی پرسپولیس به دادن تخفیف!

به گزارش پايگاه 598 به نقل از رادنيوز، از روزی که دکتر گودرزی حکم وزارت ورزش و جوانان را گرفت، چند ماهی می‌گذرد و از همان روز اول مشخص بود وزیر جدید تمایلی با ادامه همکاری با محمد رویانیان ندارد.

 

محمد رویانیان که در دولت دهم هر زمان اراده می‌کرد می‌توانست به دفتر رییس‌جمهور برود با روی کار آمدن دولت جدید حتی نمی‌توانست از وزیر ورزش وقت ملاقات بگیرد!

 

چندین نوبت تماس با دفتر وزیر و معاونان دکتر گودرزی و در نهایت بی‌اعتنایی وزیر ورزش به درخواست ملاقات‌های رویانیان کار را به استعفا و کناره‌گیری مدیرعامل سابق پرسپولیس کشاند. اما این تازه اول ماجرا بود!

 

وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید که مهمترین اقدام خود را شفاف‌سازی قراردادهای بازیکنان و مربیان و اصلاح نحوه پرداختی به فوتبالیست‌ها تلقی می‌کند حالا با یک چالش جدید مواجه شده است.

 

این وزارتخانه که بعد از این اقدامات به دلیل موانع فراوان قانونی و ... دست به هیچ حرکتی حداقل تا پایان سال 93 – به نقل از امیررضا خادم – برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی نمی‌تواند بزند، بالاجبار باید توسط دولت اداره شود.

 

از شواهد و قرائن برمی‌آید علی دایی بنا ندارد قید قرارداد سه ساله خود با باشگاه پرسپولیس را بزند. قراردادی که در هیات فوتبال استان تهران ثبت شده و از لحاظ قانونی مو لای درز آن نمی‌رود.

 

اگر هیات‌مدیره و مدیرعامل جدید به هر دلیلی خواهان ادامه همکاری با علی دایی نباشند، باید تا ریال آخر قرارداد آقای گل جهان را که البته مبلغ کمی هم نیست به دایی بپردازند. قراردادی که هر فصل یک میلیارد و 700 میلیون تومان است و ظاهرا هر سال درصدی نیز به آن افزوده می‌شود.

 

تجربه هم نشان داده علی دایی معمولا از حق و حقوق خود نمی‌گذرد، کما اینکه از الان برنامه تمرینات پرسپولیس برای لیگ چهاردهم را چیده و قصد دارد خیلی‌زود استارت بزند تا بهانه‌ای دست وزارت ورزش و احیانا اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه ندهد!

 

حتی وقتی جسته و گریخته از دلخوری مسئولان وزارت ورزش از علی دایی می‌شنویم، باز هم این مربی سرشناس حاضر به کوتاه آمدن نیست و ...

 

خلاصه آنکه به نظر می‌رسد این مشکل فقط یک راه‌حل داشته باشد: ادامه همکاری با علی دایی و راضی کردن سرمربی پرسپولیس به دادن تخفیف!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها