کد خبر: ۲۱۸۹۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک ملی پوش پرسپولیس شرایط اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را خوب توصیف می کند.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نيوز، محمدرضا خلعتبری درباره اردوی تیم ملی اظهار داشت: «شرایط خوب است. بازی های دوستانه مفیدی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است. تیم ملی در این اردو تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارد و باید بگویم برنامه کی روش واقعا فوق العاده است.»

 

وی درباره صحبت هایی که درباره شرایط بد اردویی تیم ملی مطرح می شود، تاکید کرد: «اصلا چنین بحث هایی صحت ندارد. این اردو از هر نظر ایده آل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.»

 

خلعتبری بسیار امیدوار است در جام جهانی به عنوان یار فیکس تیم ملی بازی کند: «کی روش مربی بزرگی است و بهتر از هر کسی می داند برای موفقیت تیم ملی از چه بازیکنانی در ترکیب تیمش استفاده کند. خوشبختانه تیم ملی پرشده از بازیکنان باکیفیت. من امیدوارم در ترکیب اصلی باشم و اگر اینطور باشد نهایت سعی خودم را برای موفقیت تیم ملی انجام می دهم.»

 

وی درباره اینکه کی روش گفته از شرایط اردوی تیم ملی راضی نیست، خاطرنشان کرد: «من نمی دانم کی روش چه گفته است و نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. قطعا سرمربی تیم ملی خودش می داند که چه بگوید.»

 

مهاجم تیم ملی درباره طلب عجمان از پرسپولیس و تاثیر این ماجرا در شرایط خودش عنوان کرد: «متاسفانه طلب باشگاه عجمان هنوز پرداخت نشده است و من تعجب می کنم که این مبلغ را نمی پردازند. این طلب هر ماه بیشتر می شود و چه بسا در آینده ای نزدیک پرسپولیس مبلغ بسیار هنگفتی را مجبور شود به عجمان پرداخت کند. متاسفانه شرایط پرسپولیس اصلا خوب نیست و مسئولان باید حمایت کنند.»

 

خلعتبری همچنین گفت: «شنیدم كه وزارت هم گفته به پرسپولیس پول نمی دهیم. اینطوری می خواهند از آبروی ایران در آسیا دفاع كنند؟ فقط دایی واقعا حرص تیم را می خورد. امیدوارم عجمان شكایت نكند.»

 

وی ادامه داد: «من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما شرایط بسیار سخت و پیچیده است. هیچ چیز از آینده باشگاه مشخص نیست و با فشاری که در این مدت به بازیکنان وارد شده همه بسیار ناراحت هستند. برخی بازیکنان ما واقعا هیچ پولی نگرفته اند و شرایط باشگاه هم مشخص نیست.»

 

خلعتبری در پایان افزود: «اگر این مشکلات ادامه داشته باشد فصل آینده هیچ موفقیتی حاصل نمی شود، نه در مسابقات داخلی و نه در مسابقات آسیایی. قطعا تیم هایی که به لیگ قهرمانان می آیند فوق العاده اند و می توانند برایمان مشکل ساز شوند. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. اگر دنبال خصوصی كردن هستند چرا تیم را به حاج حسین هدایتی نمی دهند؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها