کد خبر: ۲۱۹۰۱۱
زمان انتشار: ۰۸:۲۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
فریبرز عرب نیا گفت:مدت زمان قرارداد من چهار ماه و بیست روز بود و من به آقایان گفته بودم که برنامه‌های دیگری دارم و آنها باید خود را تنظیم می‌کردند که این کار را نکردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛حدود یک سال پیش، وقتی دعوای فریبرز عرب‌نیا با حاتمی‌کیا در پشت صحنه چ علنی شد، "عرب‌نیا" به برنامه هفت آمد و گفت: «مدت زمان قرارداد من چهار ماه و بیست روز بود و من به آقایان گفته بودم که برنامه‌های دیگری دارم و آنها باید خود را تنظیم می‌کردند که این کار را نکردند».

عرب‌نیا با تمام شدن قراردادش دیگر سر صحنه‌ی فیلمبرداری نرفت و حاتمی‌کیا مجبور شد سکانس آخر را با یک نا بازیگر فیلمبرداری کند. زمان گذشت و فیلم به مراحل فنی رسید. در عکس‌ها و حتی آنونسی که از فیلم پخش شد خبری از عرب‌نیا و چمران نبود.

 تصور این بود که عوامل فیلم می‌خواهند از چهره‌ی چمران تا آخرین لحظه رونمایی نشود. اما وقتی عرب‌نیا در هیچ کدام از اکران‌های جشنواره و بعد از جشنواره چ همراه فیلم نبود، معلوم شد که دعوای آقای بازیگر و کارگردان عمیق‌تر از این حرف‌ها است.

حالا وقتی در پوستر بین‌المللی خبری از چهره‌ی قهرمان نیست، می‌شود این طور حدس زد سازندگان دل خوشی از جناب بازیگر ندارند و این طور می‌پسندند که او چهره‌ی همیشه غایب فیلم باشد، حتی در پوسترها و آنونس‌های تبلیغاتی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها