کد خبر: ۲۲۱۱۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
تهیه کننده فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» از آغاز فیلمبرداری این اثر سینمایی در اواخر خرداد ماه و همزمانی آن با آغاز جام جهانی 2014 خبر داد.
داریوش باباییان تهیه کننده فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» که اخیراً موفق به دریافت پروانه ساخت از سوی شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی شده در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: به امید خدا اوایل خرداد ماه وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد و با توجه به آغاز بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل در اواخر خرداد ماه فیلمبرداری این اثر سینمایی را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: برای فیلمبرداری این اثر سینمایی 30 الی 33 جلسه فیلمبرداری را در شهرهای تهران، شمال کشور و اصفهان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

باباییان در ادامه از حضور قطعی حمید گودرزی به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم سینمایی نام برد.

وی ابراز امیدواری کرد اگر تمامی مراحل تولید فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به خوبی و طی برنامه‌ریزی پیش برود به امید خدا شاهد حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهیم بود.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست»‌ ساخته محمدرضا خاکی است که طی آن زندگی یک خانواده که در مقایسه با یک خانواده دیگر پی به اشتباهات خود برد به تصویر کشیده شده است.

محمدرضا خاکی ساخت آثاری همچون «بوی گندم»، تله فیلم «نوای شیدایی» و «یاران بی‌نشان» و ... را در کارنامه فیلمسازی خود به ثبت رسانده است.

برخی از عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارتند از مهدی دارابی صدابردار، رحیمی ساعی مدیر تولید و محمدرضا خاکی کارگردان، داریوش باباییان تهیه کننده، مهرنوش عبدی نویسنده و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها