کد خبر: ۲۲۱۲۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم لهستاني دورتموند که شب گذشته براي آخرين بار با پيراهن اين تيم در ورزشگاه سيگنال ايدوناپارک به ميدان رفت از دورتموندي‌ها تشکر کرد.

 

تيم فوتبال دورتموند شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته سي‌وسوم مسابقات فوتبال بوندس‌ليگاي آلمان موفق شد در ورزشگاه سيگنال‌ ايدونا‌پارک با نتيجه 3 بر 2 از سد ميهمانش، هوفنهايم بگذرد. اين ديدار که آخرين بازي خانگي دورتموند در فصل جاري بود در واقع آخرين ملاقات روبرت لواندوفسکي با هواداران اين تيم بود، چون مهاجم لهستاني زردپوشان در فصل آينده با پيراهن بايرن مونيخ به ميدان خواهد رفت.

لواندوفسکي 25 ساله در طول چهار سالي که پيراهن دورتموند را به تن داشت در 130 بازي بوندس‌ليگا 72 گل به ثمر رساند. وي پس از پايان بازي با دريافت تابلويي از تصاويرش با پيراهن دورتموند گفت: هميشه گفته‌ام که مي‌خواهم با کسب جام دورتموند را ترک کنم. دوست دارم از تمامي کساني که در جشن خداحافظي‌ام حضور داشتند تشکر و قدرداني کنم. از اينکه هنوز هم چنين چيزي در دنياي فوتبال وجود دارد، احساس غرور مي‌کنم.

زردپوشان وستفالن در تاريخ 17 مِي (27 ارديبهشت) در فينال جام حذفي آلمان در ورزشگاه المپيک برلين به مصاف بايرن خواهند رفت. لواندوفسکي در فصل جاري در تمامي رقابت‌ها 26 گل براي زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده و با 18 گل زده رکوردار بهترين گلزن تاريخ اين تيم در رقابت‌هاي اروپايي است.

يورگن کلوپ، سرمربي بورسيا دورتموند هم با تمجيد از مهاجم 25 ساله دورتموند گفت: روبرت شايسته اين خداحافظي بود، چون او هميشه تمام تلاشش را براي دورتموند کرده و در دو بازي باقيمانده هم اين کار را خواهد کرد.

روبرت لواندوفسکي تنها بازيکني است که در ديدار مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا 4 گل به ثمر رسانده است. او فصل 13- 2012 در ديدار رفت از مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها که دورتموند با نتيجه 4 بر يک مقابل رئال به پيروزي رسيد، هر چهار گل تيمش را به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها