کد خبر: ۲۲۱۸۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع برزيلي بارسلونا مبارزه با نژادپرستي را موضوعي بسيار مهم دانست. او مي‌گويد پاسخ دادن بدي با بدي نمي‌تواند راهکار مناسبي باشد.

دني آلوس، مدافع برزيلي بارسلونا جديدترين قرباني نژادپرستي است. هفته‌ گذشته در جريان ديدار بارسلونا با ويارئال يکي از هواداران ويارئال با پرتاب موزي به دني آلوس توهين نژادپرستانه کرد.

به گزارش ايسنا، آلوس معتقد است که بايد مجازات‌هاي سنگيني براي رفتارهاي نژادپرستانه هواداران در نظر گرفته شود. او گفت: معتقدم که بايد مجازات‌هاي سنگيني براي رفتارهاي نژادپرستانه در نظر گرفته شود. با اين حال معتقدم که نبايد بدي را با بدي پاسخ داد.

شخصي که به آلوس توهين نژادپرستانه کرد شناسايي شده است. اسم اين فرد "داويد کامبايو" است و 26 سال سن دارد. او در تيم‌هاي پايه ويارئال مشغول به فعاليت است. باشگاه ويارئال اين فرد 26 ساله را از فعاليت خود در اين باشگاه ممنوع کرد تا عبرتي براي ديگران باشد.

آلوس معتقد است که مجازات سنگين هم مشکل نژادپرستي را به طور کامل حل نخواهد کرد. او گفت: بايد ياد بگيريم که به ديگران احترام بگذاريم. معتقدم که اخراج کامبايو نمي‌تواند اقدام خوب و موثري باشد، چرا که او ازدواج کرده و پدر است. بيکار کردن او اصلا خوب نيست؛ چرا که فرزندان او به غذا و حمايت پدرشان نياز دارند.

مدافع برزيلي بارسلونا در پايان سخنان خود گفت: وقتي بحران در جهان به وجود مي‌آيد همه نگاه‌ها معطوف آن مي‌شود اما پس از مدتي اين بحران به فراموشي سپرده مي‌شود و ديگر کسي درباره آن حرف نمي‌زند. اميدوارم که اين درباره نژادپرستي رخ ندهد؛ چرا که موضوعي بي‌اندازه مهم است.

سپ بلاتر، رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال در گفت‌وگويي با روزنامه اکيپ عنوان کرد: بايد از تيم‌هايي که تماشاگران آنها توهين نژادپرستانه مي‌کنند، امتياز کسر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها