کد خبر: ۲۲۲۲۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
معاون وظیفه عمومی پلیس کرمان گفت: تمام مشمولانی که در 19 و 20 اردیبهشت ماه 93 برگه آماده به خدمت دریافت کردند، اعزام آن‎ها در موعدهای مندرج در برگه دریافتی از دفاتر پلیس + 10 انجام می‎گیرد.
 محمود پارسا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اردیبهشت ماه 1375 باید برای اعزام به خدمت مقدس سربازی به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه و دفترچه اعزام به خدمت را تکمیل کنند.

وی بیان داشت: تمام مشمولانی که در 19 و 20 اردیبهشت ماه 93 برگه آماده به خدمت دریافت کردند، برابر برنامه زمان‎بندی قبلی انجام شده توسط سازمان وظیفه عمومی اعزام آنها در موعدهای مندرج در برگه دریافتی از دفاتر پلیس + 10 انجام می‎گیرد.

پارسا تصریح کرد: مشمولانی که اعزام آنها روز 20 اردیبهشت ماه است در صورت تمایل می‎توانند، یک روز زودتر با حضور در محل ساختمان معاونت وظیفه عمومی استان واقع در چهارراه بازرگانی جنب باشگاه مس به خدمت اعزام شوند.

وی افزود: مشمولان دیپلم و زیر دیپلمی که تاریخ اعزام آن‎ها اردیبشهت ماه است، باید تا 19 این ماه در ساختمان نظام وظیفه استان حضور پیدا کنند.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمان گفت: بر اساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده برای مشمولان از محل معاونت وظیفه عمومی تا پادگان محل آموزش اتوبوس تهیه شده که هزینه انتقال آنها نیز به عهده این نهاد است.

پارسا عنوان کرد: در صورت عدم حضور در موعد مقرر برای مشمولان در سامانه وظیفه عمومی غیبت در نظر گرفته می‎شود که به هیچ وجه قابل حذف نیست.

وی خاطرنشان کرد: معاونت وظیفه عمومی نیز هیچ تعهدی در قبال پذیرش آنها در پادگان‎های محل آموزش در روزهای بعد از اعزام ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها