کد خبر: ۲۲۲۳۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
معاون وزیر آموزش و پرورش از پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته ظرف دو هفته آینده، طرح استخدام یک نفر از فرزندان فرهنگیان بازنشسته، تعطیل نبودن یک هزار مدرسه کشور در روز پنج‌شنبه‌ها خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، از بناب حمیدرضا کفاش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه در بناب گفت: 500 میلیارد تومان برای مطالبات بازنشستگان اختصاص یافته که حداکثر ظرف دو هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد، با گشایش‌هایی که در حوزه آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد، شاهد تحول عظیمی در آموزش و پرورش خواهیم بود.

کفاش با بیان اینکه هیچ طرحی بدون آزمایش در این دولت اجرا نخواهد شد، گفت: اعتبارات 500 مدرسه در سطح کشور به صورت آزمایشی در اختیار مدیران مدارس قرار خواهد گرفت که در صورت موفقیت این طرح به صورت سراسری اجرا می‌شود و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب این طرح سراسری نخواهد شد و این امتیاز بزرگی است.

وی یادآور شد: در یک هزار مدرسه کشور پنج‌شنبه‌ها به صورت آزمایشی باز خواهند بود که در صورت موفقیت و استقبال از این طرح آن را سراسری خواهیم کرد.

کفاش از طرح استخدام یک نفر از فرزندان فرهنگیان بازنشسته در صحن مجلس خبر داد و گفت: در صورت تصویب مجلس این طرح را عملیاتی خواهیم کرد.

به گفته این مقام مسئول 25 طرح اساسی در آموزش و پرورش برای تامین معیشت فرهنگیان در حال تصویب است که مطالعات آن به اتمام رسیده و به زودی شاهد اجرایی شدن آنها خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱۰
* نظر:
ارسال نظرات
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳
۳
۰
سلام.توروخدابجای والدین بازنشسته امسال که رفت سال 94 یکی رااستخدام کنید.یک دنیا ممنون
پاسخ
ویدا حمامی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۳
۰
باسلام تورو خدا این نظر رو عملی کنین سال ۹۴ بزرگترین لطفه در مورد معلمان زحمت کشیده بازنشسته
پاسخ
لیسانس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۲
۰
اگه بشه عالی میشه مظلومترین و زحمت کش ترین قشر جامعه با مزایای کم معلمین هستین.
کاش سال 94این گفته حقیقت داشته باشه و از بلاتکلیفی و افسردگی ناشی از بیکاری در بیایم وهم اینکه ببتونیم ادامه دهنده راه والدین باشیم
پاسخ
مجید شایان فرد
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
با سلام ،میشه یکی از مسولین محترم پاسخگو بشه و بگه امتیاز ما بچه های فرهنگی که بابام ۳۳سال با حقوق بخور نمیر بازنشسته شده ومن الان با داشتن دو مدرک و نیز داداشم که بخاطر رشته تحصیلیمون نتونستیم حتی تو ازمون استخدامی ثبت نام کنیم چیه؟میشه بگین منظورتون از این امتیاز چیه؟کدوم امتیاز میگین،من و داداشم هر دوتامون سربازی رفتیم و هر دوتامون مدرک گرفتیم تا کی بازنشسته بمونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه های فرهنگی مث اینکه یادتون رفته ما با پدر مادرامون یکجا بازنشسته شدیم
پاسخ
الهام احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
۰
۰
با سلام پس کی تکلیف جایگزینی فرزندان فرهنگی مشخص میشه همیشه وعده میدین چند ساله فارغالتحصیل شدیم ولی هیچ خبری نیست ازمون استخدامی هم که شامل رشته های ما نشد تورو خدا یه فکری به حال بیکاری بکنید حد اقل بتونیم جا نشین پدر مادر فرهنگیمون شیم!!!!!
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
به نظر بنده خیلی کار درستیه چون تو وزارت خانه های دیگه این طرح اجرا میشه از طرف دیگه وزارت خانه های دیگه حقوق و مزایای زیاده داره که میتونه برا فرزنداشون سرمایه ایجاد کنه که فرزند بدبخت فرهنگی اینم نداره
پاسخ
محمد امیری قنات سامان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
سلام یعنی باورکنم توروخداتادیرنشده.ای که دستت می رسه کاری بکن/پیش از آن کزتونیایدهیچ کار
پاسخ
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
تورو خدا عملی کنین دعاتون میکنیم تا عمر داشته باشیم فقط زودتر خبرشو قطعی کنین خیر ببینه هر عکس این نظرو داده.متشکریم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها