کد خبر: ۲۲۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۴ مهر ۱۳۹۰
رييس‌جمهوري تشكيل حكومت جهاني را گام نخست براي شكوفايي انسان دانست و گفت : امروز مهمترين ماموريت و مسئوليت علما و روحانيون معرفي و تبيين نظم نوين جهاني براي ملت‌ها است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت دكتر محمود احمدي‌نژاد در آخرين برنامه از اولين روز سفر چهارم هيات دولت به استان همدان در ديداري صميمي با علما، روحانيون و طلاب اين استان با تاكيد بر اينكه امروز جهان در آستانه تحولات بزرگ است، افزود : هيچ مسلماني نمي‌تواند نسبت به آينده جهان بي‌تفاوت باشد ، زيرا اسلام به عنوان دين كامل محدود به جغرافياي خاصي نيست.
دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه حقيقت اسلام فقط در مقياس جهاني مي‌تواند پياده‌سازي‌ شود افزود: جهاني بودن انسان و تاثيرپذيري جوامع از همديگر از جمله دلايل مهم براي توجيه جهاني بودن حقيقت انسان است.
رييس‌جمهوري، آموزه‌هاي اسلام ناب را داراي ظرفيت هاي جهاني برشمرد و تاكيد كرد: نظم امروز جهان كه بر آمده از انديشه طاغوتي است در حال فروپاشي مي‌باشد به همين دليل بايد درباره نظم جايگزين جهان برنامه ارائه كرد.
دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: امروز بايد طرح حكومت جهاني به عنوان مهمترين مسئوليت و ماموريت ما به جهان ارائه شود.
رييس‌جمهوري با بيان اينكه تشكيل حكومت جهاني پله و گام اول براي شكوفايي انسان است، گفت: برقراري عدالت به منزله فراهم كردن شرايط شكوفايي ظرفيت‌هاي انسان و آغاز سير تعالي انسان است.
دكتر احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه امروز جهان از نظر تئوريك دچار خلاء شده است، گفت: بهترين تئوري براي مديريت جهان تئوري حاكميت انسان كامل است.
رييس‌جمهوري افزود: اگر حقيقت امام و انسان كامل به ملت‌ها عرضه شود، مورد استقبال همه ملت‌ها قرار مي‌گيرد زيرا مبتني بر فطرت انساهاست و امروز اين حقيقت در بيداري ملت‌ها كاملاً مشهود است.
دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه در طول تاريخ زمينه‌هاي وحدت اديان الهي از سوي شياطين مورد هجمه قرار گرفته است، گفت: با آينده نگري مبتني بر حاكميت عدالت جهاني از سوي انسان كامل، شياطين و زورگويان حرفي براي گفتن ندارند.
رييس‌جمهوري با بيان اينكه اگر افق نگاه جهاني باشد، فتح قله‌هاي پيشرفت در داخل كشور نيز آسان‌تر خواهد شد، گفت: فرهنگ حكومت و انديشه اسلامي، جهاني است.
دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: اگر غفلت كنيم قدرت‌هاي زورگو در شرايط حساس كنوني نظم نوين را با تغيير چهره جايگزين مي‌كنند كه به ضرر ملت‌ها و آينده جهان خواهد بود.
وي با تاكيد بر اينكه حاكميت جهاني انسان كامل محور همه بشريت است، تصريح كرد: دروازه علم، كمال و شكوفايي فقط در مسير و خط امامت و ولايت است و جمهوري اسلامي ايران با هدف معرفي مسير و حكومت انسان كامل ايجاد شده است.
رييس‌جمهوري با اشاره به ناهنجاري‌هاي اجتماعي خاطر نشان كرد: آشنايي با حقيقت امام يعني عشق زيبايي و مهرباني مي‌تواند همه ناهنجاري‌ها را ريشه‌كن كند.
دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه امروز جهان تشنه انديشه متعالي است و حاكميت انسان كامل است، تصريح كرد: بايد به سرعت اين انديشه را براي همه ملت‌هاي جهان تبيين و تشريح كرد.
رييس قوه مجريه با تاكيد بر لزوم تلاش در معرفي نظم نوين جهاني بر پايه عدالت‌خواهي و حق‌طلبي تصريح كرد: بايد طاغوت‌ها را تحت فشار قرار داد و به فضل الهي از اريكه قدرت پايين كشيد.
وي با بيان اينكه خداوند بدون شك پشتيبان فعالان در عرصه ترويج فرهنگ و انديشه متعالي خواهد بود، تاكيد كرد: دشمن همه تلاش خود را در عرصه‌هاي مختلف تحريم‌ها عليه ملت ايران بكار بست و تحريم‌هاي دو سال اخير را فلج‌كننده دانست اما لطف خدا همه تحريم‌ها بي‌اثر شد.
رييس دولت در بخش ديگري از سخنان خود گفت: علما، مروجان و منتشركنندگان اسلام ناب هستند و دولت با همه توان در خدمت روحانيت است.
دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه كار فرهنگي روحانيت مبتني بر اصول ناب است، خاطر نشان كرد: امروز علما بايد همچون علماي پيشين مثل شيخ بهايي در همه علوم صاحب‌نظر باشند.
پيش از سخنان رييس جمهوري آيت‌الله غياث‌الدين طه محمدي نماينده ولي فقيه در استان و نماينده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه دكتر احمدي‌نژاد خدمتگزار صديق ولايت و ملت است، تاكيد كرد: هيچ دولتي به اندازه دولت‌هاي نهم و دهم به مسايل حوزه‌ها، طلاب و روحانيون توجه نكرده و دولت امروز طرفدار دين است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جریان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
حدود 6 سال پیش داشتم رژه بسیج در میدان امام اصفهان را از تی وی نگاه میکردم .
رسید به دسته روحانیون چند تا طلبه و 10 تا سن بالا اخر گروهان 1 یارو 1 حالتی بخصوص پیرمردهای ته صف را هل و ناشایست اصرار به دویدن میکرد .
----------
اونجا به خودم گفتم مارا چه شده چرا بی ادب شدیم . سابقه نداشت به لباس و شان روحانی اینطوری دستور و امر و هل دادن !!!!!
--------
در این فتنه پاش را هم اقایون خوردن بعضا روحانیون هم ریزش داشتند .
-----------
حرف همان امر امام عزیز پشتیبان روحانیت..........
-------
یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها