کد خبر: ۲۲۲۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۱۴ مهر ۱۳۹۰

اردوی یک میلیون نفری راهیان نور ، امروز با اعزام کاروان 400 نفری دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان به مناطق دفاع مقدس آغاز می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان  افزود: در پی اعزام این کاروان ، کاروان دانش آموزان و فرهنگیان دیگر استان ها نیز از فردا همزمان به مناطق دفاع مقدس در خوزستان اعزام می شوند.
 
آقای تقوایی گفت : طبق برنامه ، 900 هزار دانش آموز و صد هزار فرهنگی از همه استان ها تا 15 اسفند در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به ویژه آبادان ، خرمشهر ، اهواز ، هویزه و اروند کنار اعزام می شوند.
 
وی افزود: اردوی راهیان نور با حضور دانش آموزان پسر و فرهنگیان مرد در چند مرحله تا 15 آذر برگزار می شود و اردوی دانش آموزان دختر و معلمان زن پس از آزمون های نوبت اول آغاز خواهد شد که تا نیمه اسفند ادامه دارد.
 
آقای تقوایی ، بازدید از مناطق عملیاتی والفجر 8 ، کربلای 4 و 5 ، رمضان ، بیت المقدس ، خیبر ، فتح المبین و محرم ، روایت این عملیات با روایتگری یادگاران دفاع مقدس ، بازدید از نمایشگاه های فرهنگی و شرکت در نمایش های فرهنگی ، رزمی را بخشی از برنامه های اردوی راهیان نور برشمرد.
 
نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان و فرهنگیان کشور امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش ، سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران و بسیج ، خانواده معظم شهدا و شماری از فرماندهان نظامی و انتظامی از استان همدان اعزام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها