کد خبر: ۲۲۳۰۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران می‌گوید عملکرد شاگردانش در مسابقه‌های چهار جانبه روسیه رضایت‌بخش بوده است.

مهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقه‌های چهار جانبه روسیه اظهار کرد: فکر می‌کنم نتیجه گویای همه چیز هست چون با توجه به فرصت کم و اردوهایی که داشتیم، ملی‌پوشان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و بازی‌های آن‌ها رضایت‌بخش بود.

وی افزود: سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود و باعث شد بتوانم شناخت بهتری از تیم ملی به دست آورم تا با برطرف کردن نقاط ضعف برای حضور در جام جهانی آماده شویم. در این رقابت‌ها با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کردیم و تجربیات بسیار زیادی را به دست آوردیم. در این رقابت‌ها حتی رایزنی‌هایی با تیم‌های مطرح دنیا داشتیم که اگر شرایطش مهیا شود بتوانیم بازی‌های دوستانه‌ای در داخل ایران با این تیم‌ها داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان با بیان اینکه بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود تا ملی‌پوشان ترس‌شان ریخته شود افزود: یکی از نقاط ضعف ما این بود که بسیار تدافعی کار می‌کردیم و هرچه از بازیکنان می‌خواستم رو به جلو بازی کنند اما باز هم آن‌ها نقش دفاعی می‌گرفتند. زمانی که این موضوع را با آن‌ها مطرح کردم گفتند که ما در گذشته بیشتر کار دفاعی می‌کردیم. در حالی که فکر می‌کنم باید کمی در شکل بازی خود تغییر ایجاد کنیم.

یاری خاطرنشان کرد: تیم ایران مقابل اسپانیا که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتسال بانوان در جهان محسوب می‌شود 5 موقعیت گل داشت که بازیکنان ما همه آن‌ها را هدر دادند. تجربه باعث می‌شود که بازیکنان قبول کنند می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ هم گلزنی کنند.

وی با بیان اینکه اواخر خرداد اردوی تیم ملی فوتسال دوباره آغاز خواهد شد افزود: در حال حاضر هفته‌های پایانی لیگ را پیش رو داریم و به همین دلیل در نظر دارم که در اواخر خرداد، اردوی تیم ملی را تشکیل دهم. البته در این اردو از بازیکنان جدید دعوت می‌کنم تا اگر استعدادی در بین آن‌ها باشد، بتوانیم در ترکیب تیم ملی از آن ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌در نظر داریم اردوهای مستمر و مداومی را تا شروع مسابقه‌های جام جهانی داشته باشیم و در این راستا مسابقه‌های تدارکاتی هم پیش‌بینی کرده‌ایم. در هر حال خوشحالم که ایران در تورنمنت چهار جانبه روسیه حضور یافت و این موضوع به ما کمک می‌کند تا با چشمانی باز تمرین‌های خود را ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها