کد خبر: ۲۲۳۰۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «دایی به باشگاه برنامه داده و ما بودجه را مشخص می‌کنیم و او وارد این بازی‌ها نمی‌شود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علیرضا رحیمی درباره آخرین شرایط حساب‌های مسدود شده باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «خودتان می‌دانید حساب‌های ما دچار مشکل شده و شبانه‌روز با کمک هیأت مدیره تلاش می‌کنیم تا از طریق قانونی این مشکل را حل کنیم. پای اداره مالیات در میان است و ما باید کاری کنیم که قانونمند باشد نه اینکه دوباره 4 روز دیگر حساب‌ها باز شود و باز هم این اتفاق بیفتد.»

 

وی افزود: «ما می‌خواهیم مسیری را برویم که هیچ وقت مقابله با قانون نداشته باشیم. درست است برخی‌ها نگرانند و می‌گویند وقت کم است اما ما هم در حال تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود. مطمئن باشید به زودی این اتفاق خواهد افتاد تا در خدمت بازیکنان فصل قبل باشیم.»

 

رحیمی در پاسخ به سؤالی که چرا با دایی اختلاف دارید و او می‌گوید برای بودجه فصل آینده 26 میلیارد لازم است، اما شما 16 میلیارد تائید کرده‌اید، تاکید کرد: «من به هیچ عنوان این مسائل را تائید نمی‌کنم. قرار نیست هر چیز اشتباهی که بنویسند من درباره آن حرف بزنم. اصلا و ابدا تا این لحظه این طور نبوده. تا این لحظه نه علی دایی مبلغی را برای تیم مشخص کرده و نه این مسئله سیاست ما بوده است. ایشان که نمی‌خواهد بودجه بگیرد. دایی سرمربی تیم ماست تا بخواهد مبلغ تائید کند. دایی بازیکن انتخاب می‌کند روی آن انگشت می‌گذارد و به ما اعلام می‌کند که با ایشان حرف بزنیم و باشگاه هم کار خود را انجام می‌دهد.»

 

وی افزود: «به هیچ عنوان دایی کلامی راجع به بودجه چقدر باشد و یا به این بازیکن یا آن بازیکن چقدر بدهید و بودجه‌بندی‌ها وارد نشده و اصلا نخواهد شد. چون ما تمام تمرکز دایی را برای تیم می‌خواهیم. مربی در دنیا برنامه می‌دهد اما وارد بودجه نمی‌شود.»

 

رحیمی ادامه داد: «‌در همه جا مربی برنامه‌های خود را به باشگاه می‌دهد و این اتفاق در پرسپولیس هم افتاده ما هم بر اساس برنامه‌های مربی بودجه تعیین می‌کنیم. پس تمام موارد را تکذیب می‌کنم چون به هیچ وجه دایی در بخش بودجه ما وارد نشده است. من صد در صد تمرکز دایی را باید به تیمش مشغول کنم.»

 

وی در پاسخ به سؤال دیگری با این وضعیت آیا برای جذب بازیکنان و مخصوصا ملی‌پوشان زمان را از دست نمی‌دهید، گفت: «درباره این موضوع و ملی‌پوشان دایی خودش هم وارد عمل شده است. من مسائلی مانند ملی‌پوشان و برخی بازیکنان را به خود دایی سپرده‌ام تا با آنها صحبت کند. ما باید هر چه زودتر خواسته‌های دایی را عمل کنیم و قطعا ایشان صحبت‌های لازم با بازیکنان را انجام می‌دهد. بالاخره مشکلی بوده که باید آن را حل کنیم. اما باز هم به بازیکنان می‌گویم نگران نباشند حواسمان به طلب‌های آنها هست.»

 

مدیرعامل قرمزپوشان درباره اخباری مبنی بر درخواست رحیمی و هیأت مدیره از دایی بابت تخفیف در قراردادش نیز گفت: «تا به این لحظه این موضوع هم صحت ندارد. تا به الان که رحیمی به عنوان مدیرعامل با شما حرف می‌زند نه هیأت مدیره به من گفته که از دایی تخفیف بگیرم و نه با آقایان درباره این موضوع صحبت کردم. یک هفته است می‌خوانم که این مطالب را می‌زنند که من با قدرت می‌گویم به هیچ عنوان هیأت مدیره از من چنین چیزهایی نخواسته. هیأت مدیره سیاست‌گذاری کلان باشگاه را تصمیم می‌گیرد. هیأت مدیره به دنبال جذب بازیکن و مسائل ریز نیست و به دنبال مسائل کلان، کوتاه مدت و درازمدت است.»

 

رحیمی در مورد مشکل رضا حقیقی و حکم جلب گرفتن این بازیکن توسط طلبکارش نیز تاکید کرد: «بالاخره چند بازیکن هستند که مشکل مانند حقیقی را دارند که انشاءالله باید زودتر حل کنیم. من پیگیر این مسائل هستم. بالاخره مشکلاتی وجود دارد.»

 

وی در پایان درباره گم شدن 3 میلیارد تومان اسپانسر باشگاه نیز گفت: «خیلی درباره این موضوع حرف و حدیث شده. آقایان مطمئن باشید خم به ابروی سه میلیارد تومان نیامده. پول در باشگاهی که ما در ‌آن هستیم گم نمی‌شود. خیال همه راحت باشد. هر مبلغی که برای باشگاه داده شده تمام آن پیش علیرضا رحیمی است. خیالتان راحت باشد و زیاد به این مسائل نپردازید. چون مطمئن باشید ما سعی خواهیم کرد با تمام توان‌مان طوری باشگاه را اداره کنیم که دیگر اتفاقات حال حاضر مانند مسدود شدن حساب‌ها پیش نیاید. در اولین فرصت که حساب‌ها باز شود 3 میلیارد به حساب می‌رود و استارت کارهای ما خواهد خورد. باز هم می‌گویم خیال همه راحت پولی گم نشده و همه چیز تحت کنترل ماست. چون اصلا مگر می‌شود پول در باشگاه پرسپولیس گم شود.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها