کد خبر: ۲۲۳۱۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تریبون مستضعفین عصر امروز شبکه‌ سوم سیما پخش برنامه سمت خدا با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری را به صورت زیرنویس اعلام می‌کند.

در پی اختلافات میان مدیران صدا و سیما و تهییه کننده برنامه سمت خدا عبدالمجید رکنی از تهیه‌کنندگی این برنامه اخراج گردید. امری که در نهایت منجر به ان شد که نجم‌الدین شریعتی روز گذشته از این برنامه خداحافظی کند و حجت‌الاسلام فرحزاد نیز به صدا و سیما اولتیماتوم بدهد که در صورت رفع نشدن این مشکل و بازنگشتن رکنی و شریعتی به این برنامه او و دیگر کارشناسان این برنامه نیز صدا و سیما را تحریم می‌کنند.

سخنان فرحزاد در برنامه زنده در حالی بود که به گفته‌ی وی چندین جلسه با مدیران شبکه ۳ و کارشناسان این برنامه برگزار شده بود و ریش‌سفیدی‌ها و التماسات آن‌ها تاثیری در مدیران شبکه سه نداشته است.

اما خداحافظی ناگهانی شریعتی و توضیحات حجت‌الاسلام فرحزاد موجب شد تا موج نارضایتی مخاطبین این برنامه به شماره‌های روابط عمومی سیما و پیامکی به مدیران سیما منتقل گردد.

اما زیر نویس‌های عصر امروز که خبر از برنامه زنده سمت خدا با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری می‌داد گویای عقب نشینی مدیران سیما در برابر مخاطبان معترض محبوب‌ترین برنامه معارفی سیماست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها