کد خبر: ۲۲۳۲۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
مشاور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: احداث سه مدرسه از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به دفترستاد اجرایی فرمان امام و دفتر مقام معظم رهبری انجام شد و این هدیه رهبر عزیزمان به دانش آموزان منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جلیل بشارتی صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان دشتی اظهار داشت: امروز در روستای بن بید که یکی از روستاهای دور افتاده، بن بست و کوهستانی شهرستان دشتی است نخستین مدرسه را افتتاح کردیم.

مشاور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) افزود: دومین مدرسه در شهر زلزله‌زده شنبه که در حادثه زلزله 20 فروردین ماه 92 تخریب شده بود افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: سومین مدرسه در روستای لاور شرقی دشتی افتتاح شد و نتیجه کار و تلاشی است که در سال گذشته از محل اعتبارات بنیاد برکت وابسته به دفتر ستاد اجرایی فرمان امام و دفتر مقام معظم رهبری انجام شد و این هدیه رهبر عزیزمان به دانش‌آموزان منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی است.

بشارتی خاطر نشان کرد: سال گذشته از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی بازدید داشتیم که سه مدرسه آبرومند با تجهیزات کولر و امکانات با کیفیت بالا تحویل مردم عزیز منطقه کردیم.

وی اضافه کرد: خوشحالم که می‌بینم که دو پروژه خوب از جریان بازسازی مدارس که اعتبار آن توسط بنیاد برکت تامین و هزینه شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

بشارتی با بیان اینکه امروز با خوشحالی شهرستان دشتی را ترک می‌کنیم، گفت: سرعت و کیفیت کاری که انجام شده مدیون هماهنگی مدیران استان، استاندار، معاونین، مدیران شهرستان و ستادهای بحران است.

مشاور ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در پاسخ به اینکه چند پروژه در کشور توسط بنیاد برکت فعال است، یادآورشد: تعدادی از پروژه‌های بنیاد برکت در دست اجراست که تا اول مهرماه سال جاری تعداد زیادی از آنها بهره‌برداری خواهد شد.

بشارتی تصریح کرد: بنیاد برکت وظایفی که برعهده دارد را دقیقا انجام می‌دهد و پشتیبان آن نیز مدیران دلسوز استان‌ها هستند که همه این‌ها به هم پیوسته است و هدف ما پشتیبانی از مناطق محروم است.

در این سفر معاون زیر بنایی بنیاد برکت، مسئولان استان و فرماندار دشتی نیز مشاور اجرایی فرمان امام (ره) همراهی می‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها