کد خبر: ۲۲۳۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۶ مهر ۱۳۹۰
یک پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکایی نشانه‌هایی را از فروپاشی جامعه آمریکا ارائه کرده و آن را بیانگر بیماری جامعه آمریکا دانسته است.

به گزارش 598 به نقل از فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکن‌دریم در گزارشی به ذکر تعدادی از نشانه‌های فروپاشی رژیم ایالات متحده آمریکا پرداخت.
 
برخی از نشانه‌های نام برده شده توسط این پایگاه اینترنتی به شرح زیر است:
 
1- یک کمیته ویژه از مقامات دولتی آمریکا اکنون حق دارند نام شهروندان خود را در "فهرست مرگ" قرار دهند. این کمیته بر خلاف تمام قوانین موجود تشکیل شده و هیچ قانونی نیز برای نظارت بر آن وجود ندارد.

2- ایالات متحده در حال سرکوب شهروندان خود در قیام وال‌استریت با کتک زدن آنها و استفاده از گاز فلفل است. با توجه به اینکه این گونه اعتراضات در آینده احتمالا توسعه خواهد یافت، آیا باید به همین زودی آمریکا چنین چهره‌ای را از خود نشان می‌داد؟

3- آمریکا بالاترین آمار تعداد زندانیان را دارد و بزرگ‌ترین جامعه زندانیان در جهان متعلق به این کشور است.

4- با وجود به زندان افتادن تعداد کثیری در این کشور، آمریکایی‌ها با رشد عجیب آمار جرم و جنایت مواجه‌اند. در آمریکا دیگر هر چیزی دزدیده می‌شود که یک نمونه اخیر آن دزدیده شدن "هزار خوک" از یک مزرعه بود.

5- جنگ طبقاتی در آمریکا شروع شده وهمان‌گونه که "مایکل مور" نیز هشدار داده است، احتمالا اعتراضات اقتصادی در آمریکا به خشونت خواهد گرایید.

6- در حال حاضر نیمی از مردم آمریکا بدون کمک‌های دولتی قادر به امرار معاش نیستند.

7- هر سال سه میلیون گزارش از کودک‌آزاری در سال در آمریکا ثبت می‌شود. در همین حال در سراسر آمریکا پلیس حتی در درون مدارس دست به دستگیری کودکان می‌زند و آنها را دست‌بسته از سر کلاس بیرون می‌کشد.

8- آمریکا در بین جوامع جهان بالاترین نرخ طلاق را دارد که این نشانگر فروپاشی بنیان خانواده در این کشور است.

9- 89 درصد از تمام محصولات مستهجن جهان در آمریکا تولید می‌شود که به معنای فروپاشی اخلاق در جامعه آمریکا است.

10- تجاوز به عنف در آمریکا از تمام کشورهای  جهان بیشتر است. بنابر پیش‌بینی‌ها، 500 هزار تن از کودکانی که امسال در آمریکا به دنیا می‌آیند تا قبل از رسیدن به سن 18 سالگی مورد تجاوز قرار خواهند گرفت.
 
آمریکن‌دریم پس از ذکر این نشانه‌ها و برخی نشانه‌های دیگر چنین نتیجه‌گیری کرد: آمریکا بیمار است و از این بیماری در حال مرگ است. زمان در حال از دست رفتن است و آمریکا از درون در حال از هم پاشیدن است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها